[quote=113205]
Bij mij kun je dat wel instellen. (Nou heb ik ook een kut pc xD). (A)
Had je niet gelijk kunnen zeggen dat je BSOD's kreeg. Je moet dan even de foutcode opschrijven en dan met Google zoeken wat het probleem is. Dit kan overigens ook bij MS zelf.
31 mei 2008 18:34
stephan90
Is je voeding niet gewoon kapot of heel slecht?
Als je voeding geen constante stroom levert dan kan
volgens mij je pc ook afslaan. :P
31 mei 2008 18:43
arjan_sa
of hij werd gewoon te heet -.- '
31 mei 2008 18:44
louwrens
zijn pa zat in de meterkast XD :')
31 mei 2008 19:02
stino
Het kan zijn dat je voeding, mobo (moederbord) of hdd niet meer goed functioneert
31 mei 2008 20:51
luccey
[quote=113236]
[offtopic]Lees het topic is door. Dit heb ik al gezegt.[/offtopic]
@Louwrens: Is dit een grapje of is dit serieus? xD
En ik denk iid dat de cpu te heet werd. Als de PSU eruit schiet omdat hij niet genoeg vermogen heeft, sloop je meestal een aantal componenten. Dit is volgensmij niet het geval dus blijven er nog maar 2 opties over. Of de HDD doet het niet goed meer en is EOL. Of de CPU werd te warm. Dit zou Danox maar even gaan uitzoeken met bepaalde programmatjes.
Orthos voor het stressen van de CPU. En dan kijken of de pc weer uit valt.
En voor de HDD weet ik zo even niet wat voor een progje je daar voor kunt gebruiken. Dit zou je even op moeten zoeken op Google.
31 mei 2008 21:01
kyentei
Niet helemaal duidelijk voor me. De Titel zegt dat de computer zomaar "uitviel", eenmalig? er zal vast een oorzaak voor zijn, maar als het eenmalig gebeurt is zie ik niet waarom hier een topic over gemaakt wordt? Als het vaker voorvalt wordt het wel gevaarlijk voor je hardware misschien.
Domme oplossing, maar scan voor de grap ook eens met anti spyware programma's, kan een vervelend programmaatje zijn. (hoeft niet altijd hardware matig veroorzaakt te worden)
Het ligt helemaal niet aan je CPU kijk ff voor de zeker heid als je de computer start of de koeler werkt
Maar je hebt iets gedaan daardoor is er een grote fout getreden de pc moest dan onmiddelijk afgesloten worden (gebeurt heel zelden). verder kan ik niks zeggen want ik snap het niet. Oja als je bijna vergeten te zeggen als je een DDR2 moederbord hebt zitten er meestal tempratuur sensoren van je CPU
download Tune Up Utilities 2007 of 2008 en vanaf daar kun je zien hoeveel graden je CPU is 32 Graden is goed
01 juni 2008 09:28
arjan_sa
JONGENS lees nou eens, louwrens kent Danox haal ik uit deze post:
[quote]Z'n pa zat in de meterkast XD[/quote]
Oftewel, geen probleem, nooit geweest...
Hier kan dus blijkbaar een slotje op omdat het niet aan de pc lag -.-' Of louwrens is niet serieus en hij l*lt, dat zou al helemaal dom zijn -.-'