Ik heb een programma voor mijn USB adapter maar deze laat op en komt in Taakbalk
nu is mijn vraag kan hij ook alleen in taakbalk zonder op te starten in je scherm??
31 mei 2008 15:30
sergio
Ik snap niet wat je bedoeld...
31 mei 2008 15:35
davy16
Bij een USB adapter heb je een programma die de netwerken opzoeken.
Als je windows opstart laat hij dit programma en krijg je hem in je scherm met alle netwerken.
Nu is mijn vraag hoekan je zorgen dat hij met opstarten hem niet laad maar alleen in Taak balk laat dus dat hij niet opstart ???
31 mei 2008 15:40
wiljan
Je hebt het dus over een USB WiFi Dongle ?
31 mei 2008 15:49
davy16
nee over Wireless Network 300N USB Adapter
31 mei 2008 15:53
keitaro
Als er een optie er voor in de software zit kan je dat gebruiken.
Zit dat er niet in, dan lukt dat helaas niet. Heb het zelfde probleem hier ook. Als ik me pc start komt er ook steeds mijn wireless software in beeld te staan.
Het zeit zo. Pc niet meer uitzetten of gewoon steeds minimaliseren.
31 mei 2008 16:00
davy16
ja oke want je kan ook niet weg halen uit opstarten want dan werkt het ook niet meer :S
31 mei 2008 16:08
andredrummer
hebben we nog steeds niet hierna gekeken?
Weten mensen het verschil niet tussen de 2 werkwoorden Laten en Laden? de titel moest dus zijn "Laad-schermpje niet laten opstarten"..
Ik snapte er eerst dus niets van.. ik was vast niet de enige..
Sorry voor mijn betweterige opmerking maar ik vind het toch raar als mensen een post niet meer snappen omdat de titel fout is getypt.
31 mei 2008 17:03
arjan_sa
[offtopic]@Andr?, dit is niet de 1e x dat ik davy16 niet begrijp, en ik ben niet de enige =.='. Maar blijkbaar begrijpen andere hem wel dus het probleem is dan half opgelost.[/offtopic]
31 mei 2008 17:04
davy16
er is dus geen oplossing?
bij een vriend laat hij namelijk zo'n programma niet?