Ik heb perongelijk een verkeert programmatje verwijdert genaamd Realtek HD audio mananger. Nou heb ik de cd er wel van. Alleen als ik hm wil installeren en hij is ongeveer halverwege met installeren. Krijg ik een melding Het bestand ksuser.dll op de Cd-rom met windows XP Home Edition Service Pack 2 is nodig. Daar onder Typ het pad naar het bestand en klik op OK. Dan Bestanden kop??ren van: en dan moet ik dat bestand daar krijgen en dan moet ik bladeren. Maar ik weet niet waar ik dat bestand kan vinden. Iemand enig idee?
Alvast, Bedankt
31 mei 2008 22:14
leviathan
Op de cd-rom met windows XP Home Edition Service Pack 2 zoals de melding al aangeeft. Als je de windows cd erin stop zou deze hem meteen al moeten zoeken vanzelf. Mocht dit niet gebeuren, dan kun je altijd nog via verkenner zoeken naar het bestand zodat je weet waar het staat en daarna dat ingeven bij bladeren.
Mocht je maar 1 cd of dvd drive hebben, kopieer dan eerst je installatiecd van je geluidskaart naar je HDD.
31 mei 2008 22:24
stimo
Ik heb het bestandje gevonden. Alleen als ik er op klik en dan opent en dan op OK druk komt er te staan Controleer of de hieronder opgegeven locatie correct is of wijzig de locatie en plaats 'Cd-rom met Windows XP Home Edition Service Pack 2 in het station dat u opgeeft. Ik stop dan de cd - erin ik doen dan bladeren, deze computer dan VX2HOEM_NL (F:) op klik krijg ik allemaal mapjes: DOCS, DOTNETFX, I386, SUPPORT, VALUEADD. Die mapjes zie ik verschijnen. Welke moet ik dan openen wat wat zou ik dan moeten doen.
PS: miss komt het dom over van die gast snapt er ook niks van. Maar ik ben nog niet zo super handig met computers dus. (ik leer steeds meer dingen)
31 mei 2008 22:57
leviathan
Ik bedoelde "gebruik CTRL+F om te zoeken, in verkenner"
31 mei 2008 22:59
stimo
Ja ik weet waar het bestandje staat maar als ik hm open. Komt er te staan: Controleer of de hieronder opgegeven locatie correct is of wijzig de locatie en plaats 'Cd-rom met Windows XP Home Edition Service Pack 2 in het station dat u opgeef.
PS: ik heb maar 1dvd drive, en ik weet niet wat je bedoelt met: kopieer dan eerst je installatiecd van je geluidskaart naar je HDD.<--
31 mei 2008 23:13
arjan_sa
er staat toch ook welk bestand je moet kiezen:S? OF heb ik het nou fout.
Lev bedoelde gebruik CTRL+F om te zoeken op die CD naar dat bestand toch?
31 mei 2008 23:19
stimo
Hm bij software zie ik dat programmatje niet meer staan maar als ik naar confrigratiescherm ga en dan Spraak, Geluid en Geluidsapparaten zie ik dat programmatje staan. Dus daar klikten ik net op en toen opende hij Realtek HD audio mananger en ik drukt toen bij dat programmatje op OK en me microfoon doet het weer dus. Maar bedankt voor jullie moeite. Alleen heb ik nu nog ego maar ik heb een nieuwe geluids kaart besteld en ik hoop dan dat die echo dan over is.
31 mei 2008 23:23
arjan_sa
Gebruik je koptelefoon? Zo nee, dan neemt je luidspreker het geluid op van je mic. Die speelt het af, je mic neemt weer op etc:P.
Je kan het ook verminderen door die HD manager: Open in start, ga dan naar tabblad microfoon. En dan iets met echo, waardoor je een rode X krijgt door de pijlen uit je box die naar de microfoon gaan. Echo vermindering dacht ik
31 mei 2008 23:25
stimo
Pff ik had me pc opnieuw opgestart en toen heeft die de instellingen op geslagen dus nu is het programmatje er echt af. En nou weet ik nog steeds niet wat ik moet doen :S
31 mei 2008 23:36
kyentei
Je kan de Realtek HD audio manager zo van hun website downloaden. Ik moest dit ook doen voor mijn xp performance edition. Er is 1 install voor alle realtek soorten, dus je kan hem niet missen.
Ik heb nou bij Help en ondersteuning Systeem hersteld gedaan, van gistern toen ik het programmatje er nog had op staan. Dus ik heb nou weer geluid.
En ik heb een headset dus. Dit had ik ook al geprobeerd. Ik heb al aan verschillende dingen geprobeert met die Volume balkjes. Ik had toen die dag een nieuw headset gekocht en die had ik er in geplucht en toen hoorde zij mij heel zagt op teamspeak dus had ik hardware test gedaan en was het gefixt. Maar die headset was ook helemaal niks dus ik had hm terug gebracht en ik heb nu gewoon me oude headset weer maar nu heb ik ineens vreselijk echo. Ik heb die hardware test ook al gedaan met deze microfoon maar helpt niks. Ik heb al de headset van me broer geprobeert maar nog het zelfde. Weet iemand miss dan settingen die je goed moet zetten bij Realtek HD audio manager.