Ik raad het je persoonlijk af VTP te gebruiken, helemaal als je je pc voor andere doeleinden gebruikt.
VTP bestaat uit allerlei verschillende programmaatjes die samen de "Vista look" aan je pc geven,
het nadeel is dat het ten eerste je pc ietwat slomer maakt, en ten tweede heb je geen "glass look".
Om deze wel te krijgen zou je WindowBlinds moeten installeren maar deze gaat je geld kosten als je
hem langer dan 30 dagen wilt gebruiken.
Zelf was ik helemaal blij toen ik VTP ge?nstalleerd had, alleen na nog geen week had ik er alweer genoeg
van. Ik wou hem verwijderen, alleen dit lukte voor geen meter, de helft bleef erop staan en m'n pc werd
nog trager.
Het beste wat je nog zou kunnen doen is Bricopack gebruiken, dit raadt Amahl ook al aan.
Dit programma installeert een aantal skins, als het goed is niet meer dan 4, en zo ziet je pc
er ook aardig "Vista achtig" uit
01 juni 2008 13:06
Account verwijderd
Zoals hierboven al verschillende keren aangegeven, maar ik wil het nog eens benadrukken ;)
BricoPacks Vista Inspirat 2.1 is de beste oplossing om je XP toch wat op Vista te laten lijkenHet is gemakkelijk te installeren, gemakkelijk in te stellen wat je wilt gebruiken en wat niet, en weer net zo gemakkelijk te verwijderen via het configuratiescherm. Met 1 klik zit je weer terug op je vertrouwde XP omgeving, en het vreet niets extra's van je systeem.
VTP is zover ik weet, minder stabiel, veel meer opgeblazen (terwijl dit niet nodig is). VTP verandeerd heel veel details die je toch bijna niet ziet, maar maakt je pc wel langzamer. Ook het verwijderen is niet fijn, op sommige pc's gaat het bijna vlekkeloos, op andere krijg je het er met geen mogelijk af..
01 juni 2008 13:30
shaqiel
VTP is mooi oke maar het verwijderen gaat bijna niet 100% (is me met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell veel moeite gelukt ( versie 7 en 8) en heeft heel veel bux dinges
ik raar je aan gwn dualboot te maken met vista dat is de mooiste skin die er is!!
01 juni 2008 14:00
styloco
omg, heel mijn post verwijderd doordat ik op de harddisk data recovery banner klikte perongeluk -_-
[offtopic]Ben ik ff blij dat ik safari gebruik, als ik dan wegklik en weer op vorige doe is mijn post er nog die ik aan het schrijven was[/offtopic]
01 juni 2008 14:03
shaqiel
offtopic: gebruik je die op windows ??
01 juni 2008 14:05
pciweb
Ik gebruik nu dit BricoPacks Vista Inspirat 2.1 en mijn computer is nog altijd zelfde. En ik denk dat je dit ook gemakkelijk kan verwijderen. Ik heb nu wat ik wil. Dank u tw leden
01 juni 2008 14:52
badrelbachir
[quote=113273]
Het klopt wel wat je zegt maar ik heb ook gelijk, ga eens op
www.download.com (ik doet dit niet reclame te maken) maar om je iets te laten zien en download tranformation pack 7.0. En dan moet je die eens downloaden, en dan wat er in mijn bericht staat klopt het dan opeens wel. Maar bij www.windowsxlive.net opeens niet dus ik wil alleen hiermee zeggen als je een software download, download het altijd vanuit hun website en niet andere site`s hoe vertrouwbaar hun ook zijn!
Zal in de toekomst duidelijker zijn met mijn berichten en topics.
02 juni 2008 15:34
unknown
Installeer vtp is met zo min mogelijk extra's, als het kan alleen de wbskin. dan kopieer je de skin even naar een andere plek en uninstall je vtp. Installeer wb en open de skin. G??n vtp, (op een goeie pc) nouwlijks vertraging, lijkt exact op vista!