Gegroet alle TW-leden!
Mijn toetsenbord reageert om de kwartier niet. Daarna moet ik m'n pc weer opstarten om de toetsenbord te gebruiken. Ik heb een merkloos toetsenbord. Ik had vorig keer al een toetsenbord verwisseld. Hij deed 't voor de 1ste keer wel. Maar later liep hij weer vast. Toen 't vast liep drukte ik ff op Caps/Num/Scroll-lock om te bekijken of 't echt vastliep.. En ja. het liept vast. Iemand idee wat ik kan doen? :S
mvg, Product
edit: Ik gebruik GEEN USB-toetsenbord.
01 juni 2008 08:10
badrelbachir
Ga een naar Configuratiescherm klik op printers en andere hardware ergens staat dan ergens toetsenbord
klik op de tablad met de naam Hardware en dan zie je je toetsenbord en klik op probleem oplossen
en ik hoop dat die je verder helpt
of het beste koop gewoon een USB-Toetsenbord net als iedereen
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Let op je interpunctie gebruik![/color][/size]
01 juni 2008 08:48
sergio
[quote=113261] Dat is onzin een PS/2 toetsenboard zou ook moet werken.....Dat heeft niks met USB te maken.
01 juni 2008 11:29
leviathan
Als het een draadloos toetsenbord is, vervang dan de batterijen ff.
01 juni 2008 13:31
marcovkesteren
zit de aansluiting wel goed in de ps/2 poort, als die ook maar iets los zit, reageert ie al heel snel niet meer.
01 juni 2008 13:33
wesley123
Misschien is er iets fout in de stroomtoevoer van je PS/2 aansluiting
01 juni 2008 13:38
arjan_sa
is het ook zo bij andere tobos?
01 juni 2008 13:40
product
@Arjan, ja. Bij alle toetsenborden loopt hij vast.
01 juni 2008 16:11
marcovkesteren
deed ie altijd al zo raar dan sinds je je systeem hebt geinstalleerd?
of is het gewoon opeens gebeurt
het kan ook die ps/2 poort zijn dat er een pinnetje kapot is ofzo dmv te hard drukken of eruit trekken..?:S
02 juni 2008 16:20
lbjornl
[quote=113403]
Nee want dan zou ie al van in het begin niet meer goed werken.... Denk even na?!