Windows XP Home opnieuw installeren
juni 2008
-
wouterBeste Tweakers ;)
Mijn PC is gekocht met een legale Windows XP Home versie. Later is hier een illegale XP Proffesional overheen gezet. Nu ben ik van plan om het weer naar Home te zetten. Omdat alles dan wat soepeler en 'frisser' loopt. Maar nu ben ik al vlug in paniek met het 'kloten' aan de pc. Daarom had ik een paar vragen.
- Kan ik beter een back up maken van bestanden of is een USB stick voldoende?
- Hoe krijg ik programma's als PS C2, Office enz op een USB stick/back up?
- Kan iemand mij een heldere uitleg geven van partioneren t/m installeren van de nieuwe XP?
Bij deze alvast mijn grote dank,
Wouter01 juni 2008 18:29 -
cetowHey wouter.. Ik wil je wel helpen. Ik heb nu ook Winxp Home, had ook een illegale versie van prof, maargoed.. ik zal ff niet offtopic gaan;). Hier een complete uitleg over het installeren van Windows xp home
Klik..
- Kan ik beter een back up maken van bestanden of is een USB stick voldoende?
Hangt ervan af of je veel of weinig bestanden hebt. En uiteraard, heb je ze nodig ja of nee. Als je teveel dingen hebt kan je beter een cd-rom gebruiken, dvd..
- Hoe krijg ik programma's als PS C2, Office enz op een USB stick/back up?
Office en andere dingen heb je toch allemaal op cd?
- Kan iemand mij een heldere uitleg geven van partioneren t/m installeren van de nieuwe XP?
Zie hierboven
Mja, hopelijk is dit voldoende, zo niet.. Vraag t gerust.01 juni 2008 18:41 -
wouterBedankt Cetow
Ik zal eens aan de slag gaan. Mocht ik problemen tegenkomen, stuur ik je wel een berichtje.
Dit topic mag ook wel closed, mocht iemand nog een tip hebben o.i.d stuur maar bericht.01 juni 2008 18:43 -
cetowYour welcome.. Ik hoor het graag..
Succes..
offtopic: Mod's, onlangs had ik een topic geopend met ''virus in het netwerk?'' Alles gaat nu goed. Draai nu een legale Xp Home en heb Kaspersky aangeschaft, dus no problems. Ik kon de titel niet wijzigen willen jullie even een slotje erop zetten? B.v.d. C
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] hiervoor kun je de volgende keer beter een PM sturen, en locks zijn alleen nodig voor topics die uit de hand lopen, die komen niet zomaar op elk topic aangezien topics vanzelf wel 'dood gaan'.[/color][/size]01 juni 2008 18:46 -
leviathanHet is wel mogelijk om complete programmas over te zetten, maar hier zit erg veel werk achter. Tevens zijn de meeste programmas die om serials e.d. vragen hier redelijk tegen beveiligd om overal over de pc kenmerken in onzichtbare mappen achter te laten die heb programma nodig heeft om te draaien. Pas als je deze allemaal meekopi?ert en de juiste registerwaarden gebruikt zal het lukken.01 juni 2008 19:46