-
mattnl
Hallo TW'ers
Gisteren heb ik een HP Photosmart C4380 gehaald maar het draadloos netwerk wil niet lukken.
Ik kan wel gewoon printen met plug and play maar niet via draadloos.
AUB alleen iets reageren als je het echt snapt, reacties als ''bel naar HP'' heb ik niks aan.
[youtube=e3IkA3DgIMw]
klik
Bekijken in volledig scherm.
Alvast bedankt.
06 juni 2008 23:06
-
Account verwijderd
Heb je je printer wel op delen staan? Even naar het configuratiescherm toegaan, naar printers, printers bekijken en dan even rechtersmuisknop op de printer die je (draadloos) in je netwerk wilt gaan delen.
Klik dan op delen en beveiligen, dat moet je even activeren, een naam voor de printer geven en klaar is kees! Spreekt best voor zich in dat venstertje. ;)
Wel kan je dan niet via jou HP software printen, dat gaat gewoon simpelweg niet, maar de software van windows voldoet prima in de meeste gevallen
07 juni 2008 00:23
-
mattnl
[quote=113687]Ja dat is ook een manier, maar bij deze printer zit een speciale draadloze netwerkadapter ingebouwd, dan zet je hem bijv in je kamer en dan kan je vanaf de keuken printen, zonder computer erbij dus...
07 juni 2008 11:18
-
louwrens
Ik heb deze printer ook
je moet via hp.nl ff de nieuwe drivers downloaden (op de cd staat versie 9, terwijl v10 er al is), gewoon de setup volgen -> draadloos aanklikken -> de all-in-one via usb verbinden om de draadloze gegevens naar de printer te sturen en klaar, wordt duidelijk uitgelegd in de setup.
07 juni 2008 12:04
-
mattnl
[quote=113692]Ok ga ik proberen, hou je op de hoogte!;)
07 juni 2008 12:09
-
michielvdv
Ik zit met het zelfde problem! Hp C4380 gisteren gekocht en kan wel printen via usb maar draadloos lukt niet. Ik ben de driver aan het downloaden maar op mijn CD staat ook v10 dus ik weet niet zeker of dit wel nodig is. Ik probeer mijn printer zo in te stellen dat ik van mijn pc boven (vista) en die beneden (xp) gewoon draadloos iets kan afprinten en dus zonder usb. Als iemand ervaring heeft met dit soort dingen gelieve iets te laten weten.
bedankt,
Michiel
08 juni 2008 13:26
-
louwrens
08 juni 2008 21:48
-
mattnl
[quote=113819]Hehe dat had ik al geprobeerd maar bij stap 2,10 gaat het mis, op dat punt zegt hij namelijk dat hij hem niet vind.
08 juni 2008 21:52
-
louwrens
[quote=113820]
usb er wel in zitten?
08 juni 2008 22:05
-
mattnl
[quote=113821]Ja, altijd.
Maar hij zoekt dan naar draadloze printers, maar volgens mij is dat nog niet ingesteld.
08 juni 2008 22:13