-
xxmelvinxx15
ik heb een vraag dit is mijn start balk hoe het ook mag heten ? ik wil hem graag verander e naar een andere plek
dus seg maar zo.
[img]http://xs128.xs.to/xs128/08236/verandere179.png[/img]
zou iemand wetten hoe dat moet.
alvast bedankt !
07 juni 2008 13:26
-
stephan90
Rechtermuistoets op startbalk, Taakbalk vergrendelen wegvinken, naar boven slepen, opnieuw vergrendelen.
Had je zelf ook wel achter kunnen komen...
07 juni 2008 13:31
-
mattnl
Rechts klikken op een lege plek op je balk -> klik op taakbalk vergrendelen -> sleep naar boven -> herhaal stap 1 en 2
@up: scheelde maar een paar seconden
07 juni 2008 13:31
-
stephan90
Inderdaad ;) haha :P ach ja, weet hij het in ieder geval zeker :P
07 juni 2008 13:34
-
xxmelvinxx15
tnx ja het lukt ja sorry ik ondekte het net via youtube dus ik wou het ook doen :P
aha
nog maals dankje. ;)
[slotje]
07 juni 2008 13:35
-
blacksorcerer
[color=blue]Overbodige berichten verwijderd. Laat het wijzen op taalgebruik maar over aan de admins/mods, tenzij je zelf perfect berichten kan typen. Reacties op die posts van mensen die daar weer niets mee te maken hebben zit ook niemand op te wachten en dragen totaal niets bij aan het topic.
Ben je van mening dat een topicstart onder de maat is (of juist goed is opgesteld) laat dit dan merken door het topic te raten bij de sterretjes bovenaan het topic.
Indien de topicstarter meermaals verzaakt om zijn best te doen een correct en goed leesbaar bericht of topic op te stellen, zal de staf hem daar wel op wijzen middels een moderatie of een PM bericht.
Topiclock.[/color]
07 juni 2008 15:26