Ik weet niet wat er in jouw computer zit :). Je geeft aan dat je een Nvidia videokaart heb, maar welke type? Dat moet je allemaal achterhalen. Dat moet je ook met je geluidskaart en overige hardware (wat in je computer zit) doen.
20 juni 2008 19:30
wouter
Ja oke, maar heb je daar een overzicht van op je computer zelf..
20 juni 2008 19:31
kaboomski
Mijn laptop is van Acer, op de website van Acer kies ik mijn type, en dan komen alle drivers tevoorschijn. Kijk dus even op de website van de fabrikant. Bespaart je veel moeite.
20 juni 2008 19:39
bram94
@Erwin_w ik plaats de HP restore Plus! CD dan gaat ie installeren en al. Maar hij geeft aan dan dat ik geen HP PC hep.
21 juni 2008 09:50
zone
Je bent best Everest van het internet te halen , daarmee kan je uitgebreid zien welke hardware je hebt en zo beginnen googellen Download
21 juni 2008 11:03
bram94
Ok?, is dat een gratis programma? Of kost dat geld?
21 juni 2008 11:40
arjan_sa
is gratis(de home edition)
21 juni 2008 12:12
wouter
Ik sta op het punt om te beginnen, maar even vraagje vooraf. Kan ik als hij klaar is met installen, meteen op internet, want als dat niet kan heb ik een probleempje..
21 juni 2008 15:48
kaboomski
Als je draadloos internet, dan zou je eerst de drivers op een usb stick moeten zetten. Als je gewoon internet via een kabel, dan zit de kans erin dat je gelijk kan internetten. Als je een usb stick heb met een grote capaciteit, dan zou je eventueel alvast alle drivers erop kunnen zetten.
21 juni 2008 17:19
sicilian
Jep, en als de draadloos driver niet werkt... moet je er een keer windows update overheen gooien (dat zal dan wel via de lan moeten) want daar heb ik ook last van gehad ;)