mijn computer reageert zeer traag
maar vroeger was dat veel sneller
weet iemand hier een oplossing voor???
15 juni 2008 13:11
knarf
Nu in normaal Nederlands alstublieft. Dan bedoel ik met leestekens enzovoort. Zou je ook een goede topicstart kunnen maken? Met wat je al geprobeert hebt enzo.
15 juni 2008 13:12
ikkus
Ehm, meneer de moderator, dat is toch normal Nederlands?
Hij gebruikt alleen geen hoofdletters, ik zie geen spellingsfouten ofzo?
Jensen, zou je iets precieser willen zijn met je vraag? Heb je voordat je PC traag werd iets geinstalleerd/gedeinstalleerd? Heb je in de iets anders veranderd, een instelling ofzo?
15 juni 2008 13:19
kyentei
[quote=114578]
Eerst lever je commentaar op Knarf, en daarna herhaal je precies wat hij zegt. Voor de spelfouten moet je toch eens in de titel kijken. Plus dat de TS gewoon onduidelijk is.
Maar alle pc's worden na verloop van tijd trager. Het kan ook zijn dat er teveel processen tegelijk draaien of dat er gewoon veels te veel geinstalleerd staat ;)
15 juni 2008 13:35
keitaro
Heren,
Minder mauwen en meer op de feiten duwen.
De OP is Netjes Nederlands op hoofdletters na. 1 onderwerp minder om over te mauwen.
Kytentei, je hoeft mijn werk niet te doen.
@ TS.
Leg je posts aub wat uitgebreider uit. Wat is er trager dan anders, wat heb je al zoal gedaan om het te voorkomen/oplossen. Heb je dingen toevallig geinstalleerd die het vertragen? Ben je met cracks mss toevallig aan de haal geweest? Zit ook vak rotzooi in.
Algemene waarschuwing:
Nu Back ontopic, ik heb mijn woord hier over gedaan, wil met hier over tegen mij reageren, dan via PM anders OW!
15 juni 2008 13:39
druipsnuit
Heb je al wat clean programma's geprobeerd ?
Zoals:
CCleaner
easycleaner
of gewoon de prefetch map legen...?
15 juni 2008 14:00
sonnyboy772
Heb je onlangs bepaalde programma's geinstalleerd ?
Heb je een antivirus?
Heb je een anti-spyware programma?
....
Mvg,
Sonny
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Mvg en je naam is niet nodig op een forum onder iedere post. We zien namenlijk aan het account al wie het heeft gepost[/color][/size]
15 juni 2008 14:45
samuel
PC eens defragmenteren
dat helpt soms... bij mij helpt da meestal
en als da nie helpt, dan zou ik alsk u was keer uwe pc formatteren
15 juni 2008 15:44
jensen
sorry van de late reactie.
Maar ik heb vanalles er al afgedaan, maar nog steeds traag.
en defragmenteren doen we ook altijd en daarna schijvopruiming.
Maar mag ik soms weten wat formatteren is???
17 juni 2008 17:17
arjan_sa
formatteren is je PC helemaal wissen waarna je je operating system (xp bijv) opnieuw moet installeren.
je bent dus al je data kwijt.
Maar aangezien je niet weet wat formatteren inhoudt raad ik je aan om er niet aan te beginnen:P. Stel iets gaat fout.. Ben je wel mooi al je data kwijt.