-
sonyw810i
hallo ik heb sinds kort een psp je ziet alemaal wel van die vista's en mac's enz erop staan maar de iphone kan ook ik heb nu 2 versies op mijn psp zitten maar die zijn echt nep en ik zag een goeie op een site staan die je in de map F:/PSP/GAME/ moest zetten en dan kon je hem openen via je map games in je psp maar nu doet deze het niet hoe kan dit weten jullie een betere of een oplossing voor dit probleem
geef een reactie en PS: heb een PSP Slim & Lite
Groetjes Sonyw810i
[mod]Nooit gehoord van interpunctie, corrigeer je bericht even om het een beetje duidelijk leesbaar te houden.
Is nu 23:00 en zag dat je diverse malen op Tw bent geweest maar niets gewijzigd hebt, dus bij deze krijg je een OW en staat genoteerd.[/mod]
18 juni 2008 18:07
-
jaspervh
wat voor fout geft hij aan dan? misschien heb je het adres verkeerd in de browser getypt? zat ik ook heel vaak mee.
18 juni 2008 18:11
-
enesg
Laat me raden je hebt officiele firmware van Sony ??
18 juni 2008 18:20
-
sonyw810i
fireware wat is dat dan ja ben een beetje een noob in dat soort dingen en ik kan en ik kan niet in de browser in typen het lijkt net of je een spel opstart maar dat is het een boot.swf ofzo
[mod]Mijn eerste hint of je de tekst wilde aanpassen schijnt niet te werken, dit bericht idem dito geschreven, Mocht je de berichten vandaag niet aangepast hebben volgt er een OW, staff ingelicht[/mod]
18 juni 2008 18:52