Heej Tw-ers!
Ik heb sinds kort een 360 en die zou ik graag willen verbinden naar me pc om daar muziek etc. vanaf te streamen. dit is ook een mogelijkheid als je je xbox via een draad(lose) verbinding naar je pc laat gaan. ik heb dit gedaan via een ethernet kabel. Dan moet je je Media Center Extender-software instaleren dat doe ik dan en dan krijg ik de volgende fout:
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/19/1213879956-740.jpg[/img]
Wat kan ik hier tegen doen want is het nou de bedoeling dat ik het hele besturingssysteem er af haal? Ik snap het niet helemaal.
Mvg Matthieu.
19 juni 2008 15:02
lorre851
Wel, doen wat er staat: verwijder de update.
Bij ge?nstalleerde programma's in het configuratiescherm staan ook alle ge?nstalleerde updates. Media Center krijgt vaak updates, en er zal dan tussen de updates wss 'Update voor Media Center' staan. Verwijder die en probeer het opnieuw.
19 juni 2008 15:07
mattuz
ik heb de update verwijder toen opnieuw opgestart toen windows update gedaan weer nieuwe updates gedaan.. opnieuw opgestart setup weer uitgevoerd maar ik krijg weer dezelfde fout:S:(
19 juni 2008 16:22
masterwillems
[quote=115210]
je moet ook niet die update weer downloaden, dus die update weghalen, opnieuw opstarten en dan die setup uitvoeren.
20 juni 2008 10:10
mattuz
[quote=115312] heb ik gedaan werkt ook niet.
20 juni 2008 11:08
kaboomski
Ik heb gekeken op de website van Microsoft, en ik zag dat er 2 update's beschikbaar waren. Heb je die 2 verwijderd? Het gaat om deze: Update 1 en deze Update 2.
20 juni 2008 11:28
mattuz
ik heb de enige update verwijdert die ik kon vinden van mediacentre 2005 ik heb er geen 2 ik heb er maar 1 :O
20 juni 2008 15:32
kaboomski
[quote=115324]Misschien mist hij die ene update wel. Ik heb totaal geen ervaring met Windows MediaCenter, maar misschien moet je die ene update nog installeren. Er staat wel iets over de Xbox 360.
20 juni 2008 16:22
mattuz
Ik zal even kijken..
EDIT: heb ik gedaan maar werkt niet..
Zoals ik die teks opvat moet je toch gewoon de update verwijderen (dat doe ik met progamma's toevoegen en verwijderen.) dan moet je vervolgens je pc opnieuw opstarten dat doe ik dan dan windows update update weer instaleren pc weer opnieuw opstarten. dan dat setup weer uitvoeren maar ik die fout blijft maar terug komen..
20 juni 2008 16:57
kaboomski
Erg vervelend probleem. Misschien een beetje dubbel, maar je hebt ook al geprobeert om alle update's te verwijderen en dan de setup op te starten?