Windows Movie Maker Error..
juni 2008
-
bilaltjeBeste mensen,
Ik heb een klein probleempje.. Ik heb Windows Movie Maker maar als ik em openen wil krijg ik deze error:"An Unknown Error has occurred.
Ik weet echt niet waar dit voor staat en ik heb windows movie maker dringend nodig.. Zou 1 van jullie me aub mee willen helpen..
Met vriendelijke groet, Familie Van Den Berg23 juni 2008 15:34 -
blacksorcererUnknown Error betekent letterlijk Onbekende Error, dus dat zegt vrij weinig ;)
Je zou Movie Maker eens los kunnen downloaden en proberen te installeren.
Of anders bij Configuratiescherm -> Programma's -> Windows Programma's toevoegen of verwijderen eens kijken of Movie maker daarbij staat (kan ook onder het kopje bureau-accessoires horen) zodat je het zou kunnen verwijderen en opnieuw erneer zetten.
Lukt dat niet of twijfel je daarover, maak dan een screenshot van de foutmelding, vooral als de melding uitklapbaar is zodat we technische details van de error kunnen zien.
Edit: volgens deze site heeft het runnen van deze .bat file het probleem voor sommigen opgelost (opnieuw registreren van een aantal bekende DLL's).
En misschien anders hier nog wat oplossingen mee zoeken (ik heb verder geen ervaring met WMV, maar ik zou daar bijv. beginnen met zoeken voor een oplossing :)).23 juni 2008 15:41 -
bilaltjeJammer genoeg niet bij mij..:( Iemand nog een andere oplossing?23 juni 2008 16:10
-
bram94Hier Bilaltje hier kun je misschien wel iets mee http://www.ozzu.com/mswindows-forum/windows-movie-maker-t74270.html23 juni 2008 20:02
-
bilaltjeBeste leden,
Bedankt voor al jullie reacties maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen! Ik kan namelijk niet op Adminsitrator met Windows Movie Maker werken maar bij Gast wel.. Vind ik goed zo.. Maar bedankt allemaal hier kan een slotje OP!25 juni 2008 09:17 -
stephan90Misschien ligt het aan mij... maar heeft dit met die Unknow Error
temaken? Volgens mij is de error nog niet opgelost :P25 juni 2008 12:03 -
blacksorcererIk denk ook dat er gebruiker-specifiek gewoon een fout op heeft getreden, mja soms kost het veel minder tijd en frustratie om dan maar een kleine workaround te gebruiken dan het probleem daadwerkelijk op te lossen. Zeker bij zo'n nietszeggende error als Unknown Error met totaal geen error nummer o.i.d.25 juni 2008 12:26