-
badrelbachir
marktplaats kan niet worden weergeven bij mij.
Ik had mijn pc vandaag nog opnieuw ge?nstaleerd
en mijn modem weer aangezet ingelogt op kpn.
en daarna ging ik gewoon wat rondsurfen internet,
maar toen ik op marktplaats kwam en ik klikte om een auto te bekijken wou hij opeens niet ik kreeg een blanco pagina
[mod] Zou je de topic-titel even kunnen aanpassen met b.v een tekst van het probleem en niet met ..wat moet ik doen.. [/mod]
23 juni 2008 21:36
-
masterwillems
wow google kan niks vinden Oo maar misschien komt het door de roze achtergrond :+
nee heb je systeem herstel al geprobeert?
23 juni 2008 21:40
-
leviathan
Heb je de computer al opnieuw opgestart en is de melding toen weer gekomen? Als dat niet het geval was is er waarschijnlijk gewoon iets tijdens het laden van windows zelf fout gegaan en is er verder niet veel aan de hand.
Als het wel zo is en je denkt een virus te hebben, heb je dan al eens geprobeerd een scan te draaien met nod32 dat daar mooi in je system tray aan het staan is? Wat zijn in dat geval de laatste handelingen die je met je pc gedaan hebt voordat het fout ging bij het opstarten?
23 juni 2008 21:44
-
badrelbachir
Nee, Iedere keer als ik mijn pc opstart. Krijg ik dat melding, en ik heb heel vaak gescand en zo. Volgens mij zit er ergens een systeem fout.
Die wil ik gewoon normaal oplossen, en helemaal niet systeem herstel. (te vaak gedaan)
23 juni 2008 22:36
-
vistaready
Je hebt een systeem fout. Als je de windows xp cd heb moet je hem opnieuw instaleren.Of als je een herstel partitie heb die gebruiken.Dat kan je doen als er staat
f10 system recovery.F10 kan ook F1 tot f12 zijn
23 juni 2008 22:45
-
blacksorcerer
[mod]Topictitel veranderd van "Wat moet ik doen" naar "[Opstarten] RunDLL fout".[/mod]
24 juni 2008 10:05