Even voorstellen
Topic gesloten
juni 2008
-
sjz[quote=115831]
Nothing is for sure. ;) Kan evengoed zijn dat die hier maar een spelletje met ons zit te spelen. ;) Maar voorlopig heeft hij nog niets tegen de regels gedaan, wel tegen de gangbare normen...26 juni 2008 13:16 -
jerxUhmm, dit is vast een kind van 12 of 13 jaar dat melig is. Zo niet dan is het gewoon een smerige ouwe lul! Alsjeblieft stuur een PM naar die gast Admins>< Dit kan in mijn ogen gewoon niet..26 juni 2008 13:39
-
erwin_wNormaal sluit ik niet zo snel een welkoms-topic (normaal 1 dag) maar ik vind dit echt nergens op slaan en toe leiden, hiermee komen vreemde reactie naar boven van andere leden en zover wil ik het niet laten gaan.
Wat betreft het Windows- IT gebeuren heet iedereen hem welkom, voor de rest zoekt de TS-er dat maar ergens anders.
Ik hoop niet dat de TS-er dit bedoelt om reacties los te krijgen van andere leden, zo ja dan is zijn begin hier op TW niet echt goed van start gegaan.
Hierbij mijn advies: hou je aan het gebeuren van TW en dwaal niet af naar b.v. relatiebemiddelingen o.i.d. en toon wat meer respect voor het andere geslacht.
PS, bij mij kom je al niet echt serieus over en ik hoop dat jij het tegendeel kan aantonen hier d.m.v. correcte berichten, fatsoenlijke profiel en je volwassen op te stellen.
[color=blue] Topiclock [/color]
26 juni 2008 13:51