-
druipsnuit
Beste TWers,
Bij veel programma's zoals office en photoshop zie je bij het opstarten een splashscreen.
Wat ik wil:
Ik wil een splash screen waar ik bewegende afbeeldingen kan gebruiken. Zoals GIF, flash of een korte avi o.i.d.
Deze wil ik gebruiken om in de autorun van mijn usb te plaatsen.
wat je moet weten
Ik zoek freeware (dus ook geen shareware of 30-dagen trials).
Ik kan (nog) niet werken met flash.
Google heb ik uren afgestruind maar vond nergens goede software.
Ik hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft of een goed programma weet.
26 juni 2008 17:09
-
Account verwijderd
Er is hierover al eens een topic geweest. Toen heeft een van de admins, volgens mij Blacksorcerer, een programma gemaakt wat een afbeelding gedurende 5 seconde ofzo laat zien en daarna weer verwijnt.
Even zoeken ;)
Ik kan niet voor je zoeken, aangezien ik dan pagina niet gevonden krijg.. :P
26 juni 2008 18:16
-
druipsnuit
bedankt voor de tip! ik ga even kijken
edit: Ik heb in elke catogorie gezocht maar niks gevonden, helaas
26 juni 2008 18:39
-
masterwillems
[quote=115851]
er was idd al een topic hierover, maar volgensmij was het op het einde ook niet gelukt, ik weet wel dat je in visual basic een splash screen kan maken.
26 juni 2008 22:16
-
blacksorcerer
In dat vorige topic heb ik inderdaad voor de TS een progje gemaakt in C#. Daarbij moest hij dan een plaatje kiezen en in de map van de executable zetten, welk dan als splashscreen getoond kon worden.
Hetzelfde kan je ook met een GIF of AVI doen, alleen begrijp ik niet helemaal waar je het aan wil koppelen, misschien kan je dat wat duidelijker aangeven?
[quote]Deze wil ik gebruiken om in de autorun van mijn usb te plaatsen.[/quote] dus ik neem aan dat je alleen een executable wil die dan een GIF/AVI/SWF kan uitvoeren en die vervolgens verdwijnt o.i.d.?
27 juni 2008 00:54
-
druipsnuit
Het gaat me erom dat ik een bewegend beeld als splash screen kan gebruiken dus, of een GIF of korte avi etc.
Edit: @BS, ja idd ik wil dat hij ongeveer 3 tot 5 seconden blijft hangen en dan weer verdwijnt.
27 juni 2008 16:16
-
zone
28 juni 2008 12:09
-
druipsnuit
ik kan geen java
29 juni 2008 21:22
-
kapteinoorsmeer
misschien kent iemand anders hier java, die het voor je wil doen :P
30 juni 2008 19:50