-
lorre851
Hallo TWrz,
Mijn pa heeft een TIVX HD m-4100SH netwerk - HDD gekocht, maar nu is het enkel mogelijk om er bestanden via USB of een FTP - client op te zetten. Ik heb het al eens geprobeerd met een FTP - client, en het werkte.
Maar nu is mijn vraag: kan ik Windows Explorer niet als FTP client gebruiken, zodat ik de netwerkschijf gewoon in Windows Verkenner kan zien?
04 juli 2008 12:25
-
sjz
Lijkt me van wel, al weet ik niet precies
hoe.
Gelukkig weten anderen het wel h?. :p
Google has the answer.
04 juli 2008 14:32
-
lorre851
De connectie-code staat niet in de handleiding en een FTP-adres kan ik niet invoeren... Ook in 'netwerkverbindingen' staat de schijf niet...
04 juli 2008 18:02
-
sjz
Met een FTP-client werkt het? In die client moet je dan toch ook de "connectie-code" (aka "paswoord" ) en FTP-adres (aka "ftp://xxx" ) ingeven?
04 juli 2008 18:35
-
leviathan
ftp://ip-van-je-schijf
in je IE-adresbalk gooien, dan kom je vanzelf in de ftp explorer terecht.
04 juli 2008 18:43
-
lorre851
Op Vista krijg ik enkel de root map, waarin ik alle HDD's en USB-apparaten die met de schijf verbonden zijn kan zien, maar vanaf dat ik in de harde schijf wil komen, blijft hij hangen, en na een minuutje komt er op:
'Kan geen toegang tot deze map krijgen. Controleer of u de juiste machtigingen hebt voor de map.
Details: The operation timed out.'
In XP kan ik zelfs niet in de root map en krijg ik meteen deze melding...
06 juli 2008 13:03
-
sjz
Ok?, zodra je die error krijgt klik je op je rechtermuisknop en kies je voor "Aanmelden als..." ;)
06 juli 2008 14:14
-
lorre851
Hij vroeg al meteen naar username & password. Heb ik ingevuld en daarna kreeg hij die time-out error. (had ik mss moeten zeggen :$)
06 juli 2008 14:40