Windows XP Tiny edition
Topic gesloten
juli 2008
-
vixstaHallo,
Tiny XP een minder zware versie van Windows XP die ook op een P1 past.
ik heb hem als ISO file gekregen en heb hem via deamon tools uitgepakt, daar stond boven in dat hij Bootable was.
Ik heb de bestanden vervolgens met een installguide op een schijfje gebrand, maar als ik de cd in mijn pc stop gebeurd er niks, als ik een andere bootable cd in het laadje stop doet hij het wel:S
ik kan ook in verkenner geen exe file zien.
Heeft iemand een oplossing?
Bedankt!
[mod]Windows XP Tiny is illegaal en is een uitgeklede versie van de officiele versie van XP eventueel voorzien van een key. Wij gaan hier geen vragen beantwoorden over software welke onofficieel zijn verkegen [/mod]09 juli 2008 08:50 -
masterwillemsvixsta, aangezien je je meestal bij deze soort versies geen cd-key of registratie key nodig hebt, is dit een illigale versie van windows xp en kunnen we jou hier niet mee helpen.09 juli 2008 09:43
-
msuperIk wou je een pm sturen maar je postvak zit vol.09 juli 2008 10:23
-
bram94Van welke site heb je die Windows XP Tiny Edition gedownload?
[mod]Aangezien Windows XP Tiny illegaal is mogen hierover geen vragen worden gesteld, dus ook niet waar deze gedownload kan worden[/mod]09 juli 2008 10:24 -
msuper[quote=116855]
Hij zegt dat hij hem heeft gekregen.09 juli 2008 10:28 -
runescomJe moet die ISO file niet uitpakken,
Maar als je die iso file, die moet je meteen branden met NERO brand programma of zoiets... Zoeits dergelijk die moet je dus NIET uitpakken, en ook niet met windows dingens branden. Je moet hem dus egt met Nero Branden! Iets met een Image file, staat er bij nero.09 juli 2008 10:29 -
msuper[quote=116857]
Ik zie bij mijn nero geen image file ofzo staan kun je een print screen laten zien?09 juli 2008 10:35 -
erwin_w[mod] Topiclock, zie reden in de OP [/mod]09 juli 2008 10:54