Dat kotm omdat je wallpaper dan waarschijnlijk een .png extensie is, als je dit converteert naar een .jpg zou dit voorbij moeten wezen;)
15 juli 2008 11:41
kyentei
wacht even, dit had ik na mijn format ook.
Doe het volgende:
Control panel(configuratiescherm)
Performance and maintenance
System
advanced
Settings (bij performance)
en dan is daar een optie om de tekst bij de icoontjes, die blauwe vakjes, doorzichtig te maken
15 juli 2008 12:29
masterwillems
[quote=117242]
jou oplossing zou het ook KUNNEN zijn, maar zoals gerben al hierboven had vermeld is het waarschijnlijk een .PNG afbeelding en is het verholpen als hij er een .JPG afbeelding van maakt.
Ook aan te raden om eerst de oplossing van gerben te bekijken voordat je de oplossing van Kyentei probeert, niet dat hij fout zit maar dan hoef je niet on nodig in de instellingen van je computer te zitten.
15 juli 2008 12:50
kyentei
[quote=117246]
True, maar het lijkt er wel heel erg op. Ik wist niet dat dat met .png afbeeldingen ook zo lekker fout kon gaan.. =p
Maar zoals Masterwillems al zegt, probeer eerst Gerben z'n oplossing.
15 juli 2008 13:44
easyboarder
Ik heb het nagekeken (geprobeerd) maar het is onzin dat het aan .PNG zou liggen. Bij mij ziet alles er dan nogsteeds gewoon goed uit.
Zoiets kan voor komen als je je bureaublad ingesteld hebt als "Weergeven als webpagina". Dit moet je uitschakelen bij de eigenschappen van je beeldscherm.
15 juli 2008 14:32
mattnl
[quote=117256]Je hebt gelijk! Ooit heb ik dit eens ingesteld maar waar zet ik dat dan weer uit:D?
15 juli 2008 14:57
nickk
Rechtermuisknop op het Bureaublad - Programma schikken op - Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen uitvinken (geen vinkje ervoor)