-
reinout95
De laptop van mijn buurjongen is gecracht!
Als hij hem wil opstarten krijgt hij een blauw scherm.
Hij weet ongeveer nog wat er op stond: 'Dat er iets mis was met de hardware/software' zij hij.
Weet iemand misschien wat er mee mis is?
Het is in ieder geval een Windows XP.
De exacte gegevens zal ik nog wel posten!
Groetjes
15 juli 2008 21:18
-
zone
Probeer eens op te starten in veilige modus (f8 bij opstarten) en probeer eens systeemherstel te doen naar de dag wanneer de pc geen blauw scherm kreeg.
15 juli 2008 21:27
-
reinout95
Ja, is ook een oplossing maar ik ben meer opzoek naar WAT het is!!
15 juli 2008 21:34
-
erwin_w
Kan je eens vragen of je buurjongen een foto kan maken van de BSOD (beetje scherp wel) en deze dan even hier vermelden.
Nu hebben we gewoon te weinig info om het probleem te kunnen achterhalen, de vermelding " 'Dat er iets mis was met de hardware/software' zij hij." is een ruim begrip.
15 juli 2008 21:52
-
nickk
Wat Erwin al zei het is een ruim begrip, maar je kan ook nog proberen als je opstarten f8 - Laatst bekende confugratie starten (recente instellingen)
Bij mij heeft het een keer geholpen
15 juli 2008 21:55
-
gerbenkwakkel
Hier hebben we dus niks aan:| Maak eens een foto van je BSOD of anders probeer F8 bij het opstarten zodat je in veilige modus komt, nu kun je wel zeggen ja daar heb ik niks aan ik heb de oplossing nodig.. nee want je kunt daar juist de configuratie goed zetten naar de laatste instellingen.
15 juli 2008 22:49
-
jerx
Zeer waarschijnlijk een Geheugen module die kapot is. Het kan nog eventueel zo zijn dat je Windows Bestanden kan missen. Maar gezien jou omschrijving zet ik in op het geheugen.
16 juli 2008 17:15
-
reinout95
De buurjongen melde vandaag dat zijn PC naar de winkel terug is gebracht. Toch bedankt allemaal!
16 juli 2008 18:18