-
vixsta
Hallo,
ik ben op zoek naar een TV-kaart die een goede beeldkwaliteit levert,
Wij hebben Thuis digitale TV en om de kwaliteit te verbeteren wil ik graag een decoder op de TV-kaart kunnen aansluiten...
Heeft iemand ervaring met dit soort TV-kaarten?
Bedankt
PS: hij moet wel in Vista Mediacenter kunnen draaien....
19 juli 2008 09:58
-
leviathan
Welke kaarten, die je uiteraard bij je uitbundige zoeken gevonden hebt, heb je al afgestreept? Zo weten wij ongeveer in welke richting we moeten gaan denken.
19 juli 2008 15:47
-
zone
Als je zeker wilt zijn dat hij in mediacenter draait ben je best een te kopen van Microsoft. Bij sommige merken werken ze niet onder Mediacenter
19 juli 2008 20:20
-
lorre851
[quote=117505]
Er zijn er meer die niet werken met media center dan wel. Klein beetje algemene info: Officiele Microsoft kaarten heb je vanaf ?100. Een goedkope niet-officiele kaart heb je zelfs al vanaf 30 euro. Maar die leveren niet altijd even veel kwaliteit als een officiele kaart. Dus als je naar HD of iets dergerlijks gaat gaan, kan je er toch wel enkele euros bijtellen...
20 juli 2008 20:08
-
vixsta
Ik had eerst een ding van de Aldi, de beeldkwaliteit was daarvan heel slecht...
Ik heb gekeken op TV-kaarten waar je een decoder op kon aansluiten met de zoek-opdracht: Decoder op TV-kaart aansluiten
Helaas kon ik niks goeds vinden en toen ben ik dit topic gestart....
20 juli 2008 20:27
-
zone
bij
dezekit van microsoft(xp mce + tv-kaart) zit standaard een tv kaart inbegrepen , normaal zou dit dan ook moeten werken met Mediacenter dus probeer die kaart apart te kopen ?
Wat denk ja anders van
dit ?
20 juli 2008 20:59
-
vixsta
@Zone: zit in die kaart al een decoder? of moet je er ??n op aansluiten?
21 juli 2008 16:54