Hee tw-ers,,
Mijn vraag wat dit is : webfldrs xp
En ik wou het graag verwijderen kan dat?
Ik heb gegoogled maar snapte er niks van en het staat tussen software.
msuper[mod]Bedankt voor het aanpassen, maar laat de volgende keer onze berichten staan, op het verwijderen van berichten afkomstig van een staff-member staat een OW, let daar op a.u.b.[/mod]
21 juli 2008 21:35
erwin_w
Met google schrijf je, nou ik heb met google meteen resultaat en heel veel hits.
[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=webfldrs+xp&meta=[/url]
Lees daar maar eens doorheen, vermoedelijk heeft het te maken met Windows Update o.i.d.
21 juli 2008 21:43
msuper
Heb ik nu een ow? Want ik wist het niet. Maar kan ik het verwijderen want ik snap er niks van.
[mod]Nee vandaag geen OW, ben in een goede bui vandaag[/mod]
21 juli 2008 21:50
erwin_w
Ik heb wel een manier gevonden om deze te kunnen verwijderen, las nl. dat er geen mogelijkheid zou zijn om deze te verwijderen via het configuratiescherm:
Voor uninstall:
Start / uitvoeren (copy and paste regel) msiexec /x C:\Windows\System32\webfldrs.msi
voor Install msiexec /i C:\Windows\System32\webfldrs.msi
Dan delete "webfldrs.msi" in C:\WINDOWS\system32
Edit:
Hier nog iets gevonden, blijkt niet schadelijk te zijn: Klik klik
21 juli 2008 22:00
msuper
[quote=117620]
Oke bedankt ik zal morgen ff kijken ik moet nu gaan dus topic nog niet sluiten! Maar alvast bedankt.
21 juli 2008 22:05
erwin_w
We sluiten nog helemaal niets, eerst zien of het gaat lukken en graag een terugkoppeling mocht je wat meer weten zodat andere hier ook wat aan hebben.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de reden is of wat jou heeft doen besluiten om dit je het wilt laten staan?
Misschien handig voor andere die hier ook mee zitten en twijfelen of ze er af willen halen of niet.
23 juli 2008 17:28
msuper
Nou ik snap er niks van en wil dat mijn pc het blijft doen dus heb niet verwijdert.
23 juli 2008 17:33
louwrens
[quote=117665]
als je deze (klik) dan snap ik het ook niet meer.
23 juli 2008 19:07
msuper
[quote=117668]
Bedankt ik snap het nu. En als ik het dus goed snap kan ik het nu verwijderen toch?