Kan een map niet verwijderen.
Topic gesloten
juli 2008
-
nickBeste tweakers,
Ik heb een probleem. Als ik op een bestand klik van in die map kan ik ze alleen maar open (maar doet niets). En niet verwijderen. Zie link foto). [img]http://i45.servimg.com/u/f45/12/45/77/48/naamlo17.jpg[/img].
Wat is mijn probleem? Weet er soms iemand een oplossing want die map staat echt in mijn weg
[mod]Even wat leesbaarder gemaakt door een extra enter.[/mod]25 juli 2008 16:45 -
masterwillemsNick als je had gegoogled kwam je op de volgende pagina, en dan zie je dat het temaken heeft met het film bewerkings programma wat op je computer staat.
Zoals je kan lezen is het een bestand waar beeld,geluid, en ondertiteling in kan zitten (van waarscheinlijk een project waarmee je bezig bent of wat je hebt afgerond.)
Ik zou het dus niet weghalen.25 juli 2008 17:00 -
nickMaar dit is van een programma (ultimate video converter). Ik kon al die andere file's wel verwijderen maar deze file's NIET. Hoe krijg je het dan weg. Ik heb al gegoogeld maar het lukt me niet te lukken.25 juli 2008 17:39
-
masterwillemsNick, probeer eens het volgende:
- Rechtermuisknop op de map -> eigenschappen.
- ga naar het tabblad beveiliging en klik op geavanceerd.
- ga naar het tabblad eigenaar en klik op edit
- maak jezelf eigenaar door op je naam te klikken en dan op ok te klikken.
- ga terug tot je bij het tabblad beveiliging bent en geef jezelf *full controle* (de bovenste) als rechten.
- klik op apply en probeer de map dan eens te verweideren.25 juli 2008 18:23 -
nickAls ik recht klik kan alleen maar openen of kopieren25 juli 2008 18:30
-
masterwillems[quote=117779]
ook op de map zelf? (dus niet de bestanden)?
Heb je wel Admin rechten?25 juli 2008 18:35 -
nickop de map zelf lukt het wel maar als je klikt op verwijderen wilt die niet.
Ik heb het niet gevraagt aan de admin?25 juli 2008 18:42 -
knarfHeb je wel Administator rechten op je gebruiker ingesteld?25 juli 2008 18:52
-
nickkMisschien heb je wat aan het programma Unlocker?!
Met Unlocker kun je bestanden die je niet kunt verwijderen, wel verwijderen doordat unlocker het proces wat die file gebruikt afsluit.25 juli 2008 19:55 -
nickhet lukt niet maar ik heb mijn harde schijf geformateerd en nu is het ook weg26 juli 2008 10:51
-
erwin_wDat is ook een (drastische) manier om je map te verwijderen (incl. de rest)
Weet ik dat voor de volgende keer, als ik een map niet weg krijg, hup de boel formatteren en klaar ben ik :P
Aangezien het probleem zich niet meer voordoet dan maar een slotje.
[mod]Topic Lock[/mod]26 juli 2008 11:38