Ik krijg geen enkele hit op de dllnaam, en als dll's van windows zelf in de system32 map staan, zijn ze toch wel bekend. Zelf heb ik hem ook niet (xp). Het zou in dit geval dus ook om een virus kunnen gaan.
Heb je je pc al gescanned? En welk OS heb je eigenlijk? [size=7]Moest nog wakker worden.[/size]
26 juli 2008 14:20
sjz
Deze topic is in de categorie "XP" gezet, dus ik neem ook even aan dat hij XP heeft.
Welke virusscanner gebruik je? Want zoals Leviathan al zei, ik betrouw dat bestandje zelf ook niet erg.
26 juli 2008 15:00
nickk
Scan eens op virussen en doe er een registercleaner overheen .. 9 op de 10 dat het probleem verholpen is ..
26 juli 2008 19:06
patje
Trojan.vundo lijkt het op
run viruscan en daarna als het nog komt dan moet je
start-->uitvoeren-->msconfig intypen en dan in het tab opstarten ecuwpieg.dll (ofzoiets) uitvinken ;)
27 juli 2008 14:50
thombeer
IK heb hem gescand! en hij vond 840 issues in het register! ik ga hem zo rebooten en kijken wat er dan gebeurd! en anders vink ik hem uit als ie er tussen staat!
alvast bedankt voor de reacties
27 juli 2008 15:13
ajaxamsterdam
heb sinds enkele dagen ook last van een run dll foutmelding bij het opstarten....vind het zonde om een nieuwe topic te maken dus vandaar mijn vraag hier.hoop niet dat het storend is of wat dan ook.
heb een screen gemaakt van het probleem hoop dat iemand is die mij hiermee kan helpen..
screen
systeem draait op windows vista
27 juli 2008 15:34
msuper
[quote=117845]
Je zal toch een eigen topic moeten maken!
27 juli 2008 15:35
nickk
Scan ook op virussen, en kijk ook eens wat jij allemaal opstart. En maak even een nieuw topic voor jouw aan ..
27 juli 2008 15:36
blingking
@ajax, wat gebeurt er als je met Ccleaner de temp. files opschoont., aangezien hij in "temp. files" zit?