Ik zit met een probleem. Ik heb namelijk zojuist Windows XP Pro SP2 ge?nstalleerd en opnieuw opgestart en nu kijk ik in mijn menu start zie ik ineens mijn naam staan zonder avatar die ik namelijk wel heb geselecteerd net nog even gekeken. En ik zie bij Internet Explorer geen icoontje staan. Ik heb net even Gegoogled maar ik heb niets kunnen vinden.
Met vriendelijke groet: Klopkoek
28 juli 2008 13:42
nickk
Pun je ook een printscreen laten zien van je probleem (vooral die van Internet Explorer)
Heb jij toevallig het klassieke login scherm ingesteld?
Dan gaat dat plaatje idd weg.
Ik zelf vind dit juist wel fijn, dat plaatje vind ik overbodig.
EN in de skin die ik op mijn andere PC heb zie je nieteens de gebruikersnaam:P
28 juli 2008 13:57
nickk
probeer eens bij menu start - eigenschappen -aanpassen en dan een andere webbrowser selecteren (indien mogelijk) en dan teruggaan weer met internet explorer.
En jou avanter er is ergens daarvoor een registertweak om hem weg te doen, zoek die eens bij Google (zodat jij hem andersom kan uitvoeren). Programma waar het ook mee kan dacht ik is Tweakxp
28 juli 2008 13:58
klopkoek
@Ikkus zou jij mij dan ook kunnen vertellen hoe ik dat blauwe weer terug krijg. Want als ik inlog krijg ik een venster te zien en daar staat op: Naam en Wachtwoord.
@Wesleysneijder dat ik had ik al geprobeert maar het werkte helaas niet
28 juli 2008 13:59
ikkus
Als je het klassieke login venster gebruikt (dus die in een venster, niet die blauwe waar je op de gebruikers kan klikken) kan je het terugzetten door in configuratiescherm op gebruikeraccounts te klikken, daarna op "de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden veranderen" en dan vind "het welkomsvenster gebruiken" aan, en eventueel ook die daar onder (snel schakelen).
28 juli 2008 14:09
klopkoek
@Ikkus heel erg bedankt
Nu is dat probleem verholpen. Nu nog het andere probleem..