ik heb zitten zoeken maar kon echt niks vinden! maar denk ook niet dat mensen mij kunnen helpen?
29 juli 2008 15:19
berre
Heb je de driver al gekontroleert?
29 juli 2008 16:07
thombeer
ja, heb de laatste versie ervan gedownload en opnieuw geinstalleerd! maar wat ook zo gek is dat als ik de printer knop 5 sec ingedrukt hou dan komt er een test pagina uit van 2 pagina's die die ook echt op 2 pagina's afdrukt! het is dus alleen bij printopdrachten van gebruikers
ja had dit artikel ook al gevonden! en heb toen ook alles verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes helaas!
29 juli 2008 16:36
berre
Bij mijn hp laiserjet is er een optie daarmee kun je selecteren bij het printen of je de 1 pagina per blad of meerdere per blad wilt hebben.
Probeer ook eens internet explorer 7 te verwijderen.
Ik kan niet printen als deze update is geinstalleert.
29 juli 2008 16:41
thombeer
ze werken hier al met ie7 sinds die uit is. nooit problemen gehad tot vorige week!
en bij die optie, als ik 2 pagina's op 1 blad kies gaat dat inderdaad goed, maar als ik dan zeg 3 pagina's per blad dan zet ie de 3e pagina gewoon weer over de 1e heen, het lijkt gewoon net of die niet meer dan 1 pagina kan/wilt printen als een gebruiker hiervoor de opdracht geeft.
het lijkt me misschien sterk maar het zou toch niet iets van een policy kunnen zijn van server2003?
29 juli 2008 16:43
louwrens
ja 1tje: ReadTheF*Manual!
*herinnert zich daar nog een filmpje van op school*
[mod]Ook al is het een bekende zin gebruik volgende keer liever of de afkorting of schrijf het niet voluit ;)[/mod]
29 juli 2008 19:42
klopkoek
Heb je al geprobeert gewoon 1 blaadje in je printer te stoppen ;) en dan uitprinten en als dat werkt stop je weer al je printpapier erin