-
mattnl
Vandaag keek ik in het blad ComputerIdee en zag ik dat je dmv een extra werkbalk op de taakbalk in windows een adresbalk kon maken.
Dat leek mij leuk en ik ging het proberen.
Maar het werkte niet, er gebeurd namelijk niks:
[img]http://www.imgdumper.nl/uploads/488f360fc79a0/488f360fc1411-Untitled.gif[/img]
Wie helpt mij?
Bedankt,
Matt
-EDIT-
Ben erachter gekomen dat het in SP3 is weggehaald, het probleem is opgelost:
[quote]Reageer met citaat
Sinds SP3 is dat er dus uit gehaald.
Je kunt dit programma proberen om iets dergelijks er weer aan toe te voegen: MuvEnum Address Bar[/quote]
29 juli 2008 18:39
-
nickk
Kun je de pagina na ook laten zien of wat er op lijkt wat je hebt uitgevoerd?
29 juli 2008 18:59
-
mattnl
[quote=117985]Hoe bedoel je dat?
29 juli 2008 19:08
-
nickk
Je keek vandaag in het computerblad. Kun je die pagina waar je naar keek (bijv. door scanner en dan uploaden) aan ons laten zien?
29 juli 2008 19:23
-
mattnl
[quote=117987]Ja dat blad lag in de winkel (weet trouwens ook niet zeker of eht wel ComputerIdee was) dus dat kan ik jammergenoeg niet laten zien.
29 juli 2008 19:39
-
louwrens
ik heb m wel :P (Vista)
screen:
[IMG]http://i35.tinypic.com/bex921.png[/IMG]
29 juli 2008 19:40
-
mattnl
Ik heb wel dit gevonden
[quote]De adresbalk op de taakbalk
Als u sneller wilt werken in Windows kan u een volledige Internet Explorer of Windows Verkenner adresbalk op uw taakbalk plaatsen. Dit is eveneens te zien in de afbeelding bovenaan deze pagina.
Deze adresbalk kan u gebruiken om :
* Internet adressen in te voegen
* Een commando in te tikken dat u normaal via de functie "uitvoeren" van het Start menu zou uitvoeren
* De naam van een folder in te geven
* De naam van een document in te geven
* Een zoekterm in te geven die u op het internet via uw favoriete zoekmachine wil opzoeken
Klik met de rechter muisknop op een leeg plekje op de taakbalk en kies "werkbalken" en dan "adres".
Aan de rechterkant zal u dan het woord "adres" zien verschijnen. De verticale bolletjeslijn net links van het woord "adres" kan u met de muis naar links slepen. Als u ver genoeg naar links sleept wordt het invoerveld zichtbaar.
Als u vindt dat de "ga naar" knop rechts van het invoerveld te veel plaats inneemt, gaat u via de Start knop, naar het configuratiescherm en kiest u "internet opties". Daar kiest u het tabje "geavanceerd" en scrollt u naar beneden, tot de hoofding "surfen", waar u "de knop ga naar in de adresbalk weergeven" uitvinkt.
U kan zelfs met de rechter muisknop klikken op het woord "adres" op de Windows XP taakbalk en de optie "titel weergeven" uitzetten om nog meer plaats te besparen.[/quote]
Maar bij mij komt er dan helemaal niks!
29 juli 2008 19:41
-
leviathan
Misschien is het een plaatsingsfout in windows. Je snelstart icoontjes zijn kortweg gigantisch. Probeer het eens als die wat kleiner zijn.
30 juli 2008 01:04