-
druipsnuit
Beste TWers,
Mijn probleempje
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop gekocht. (acer aspire 7520).
Ik heb windows xp net 2 dagen geleden geinstalleerd en nu stopt mijn wireless fucnctie ermee.
Ik blijf nog wel ingelogd op het netwerk waar ik op zit maar ik kan geen andere netwerken vinden. Als ik de verbinding verbreek met het netwerk dan kan ik er niet meer op komen.
Wat ik gedaan heb
- Google afgestreund
- Driver updates gedaan
- Driver opnieuw geinstalleerd
- Windows opnieuw geinstalleerd maar na een tijdje weer hetzelfde probleem!!
Ik denk dat het aan windows zelf ligt omdat ik bij vista dit probleem niet had. Maar ik vind vista helemaal niks, en ben daarom terug gestapt naar xp.
Ik hoop dat hier iemand ervaring mee heeft of een oplossing weet,
Alvast bedankt,
05 augustus 2008 12:28
-
masterwillems
Druipsnuit, ik heb precies het zelfde probleem alleen dan met mijn Fujitsu siemens amilo pi 2530 (zal ook wel zelfde moederbord en wlan kaart zijn.)
Ik heb helaas geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem, wel had ik dat als ik de klep dicht doe (dan gebeurt er in princiepe niks bij mij) dan heb ik hier geen last van.
Maarja dat is niet echt handig in gebruik, ik heb zelf het vermoede dat het door de warmte komt maar everest geeft niet extreem hoge temperaturen aan.
05 augustus 2008 12:35
-
druipsnuit
[quote]ik heb zelf het vermoede dat het door de warmte komt maar everest geeft niet extreem hoge temperaturen aan.[/quote]
Het lijkt me sterk dat het door de warmte komt, want na een verse xp installatie doet hij het weer eventjes.
05 augustus 2008 13:06
-
masterwillems
[quote=118277]
Het ligt (bij mij) ook niet aan het besturings systeem want ik heb vista home premium x86 en vista ultimate x64 er op gehad en ik heb het met beiden installaties gehad, ook een ander moederbord (dus ook ander netwerk kaart) hielp niet.
05 augustus 2008 20:22
-
druipsnuit
ik heb windows xp nu net helmaal opnieuw geinstalleerd. Nu werk alles nog goed en ik ben aan het monitoren wanneer het fout gaat.
(misschien door een bepaalde app?)
Masterwillems, Had jij toevallig de winpcap driver op je pc staan? (ik vermoed dat die driver een storing kan veroorzaken)
edit: als ik het opgelost heb laat ik het je weten (desnoods in een pm als dit topic niet meer bovenwater blijft)
07 augustus 2008 12:59
-
masterwillems
[quote]Masterwillems, Had jij toevallig de winpcap driver op je pc staan? (ik vermoed dat die driver een storing kan veroorzaken)[/quote]
Nope draaid hier niet.
07 augustus 2008 21:43