-
masterwillems
Aangezien er vandaag iemand druk in de weer was om tutorials te verbeteren, open ik even een nieuw topic met de vraag dat ALS jullie een upload verbeteren, en je kan er een verhaal bij typen zet dan helemaal onderaan het volgende neer:
"Aangepast door *hier jou gebruikersnaam* vanwege: *Hier de reden* "
Zodat wij sneller kunnen zien of het een aanpassing is of een nieuwe upload en als het aangepast is wat de reden daarvan was.
10 augustus 2008 17:17
-
louwrens
goedzo MW
ik doe meestal edit: *reden* of edit: *reden*
maar ik post meestal nieuws, ik hou me klep weer ^^
10 augustus 2008 17:30
-
sjoerdd
Miscchien een functie maken dat je invullen kan wat je hebt aangepast?
En dan een knop 'Geschidenis'.
10 augustus 2008 17:32
-
erwin_w
Het lijkt mij alleen niet nuttig als iedereen zich gaat verdiepen in alle topics, tutorials, enz. die er zijn.
De berichten die door de leden zelf zijn gepost en die willen wijzigen kan geen kwaad maar indien men dingen wilt gaan wijzigen die door een ander zijn gemaakt, licht de poster zelf hierover in zodat hij/zij dit zelf kan aanpassen. Lijkt mij ook re?el tegenover de poster zelf.
10 augustus 2008 17:35
-
louwrens
[quote=118473]
Of de poster moet zijn eigen meuk bij houden? ...
10 augustus 2008 17:41
-
masterwillems
[quote=118473]
Ben ik het mee eens.
Ook wil ik even benadrukken dat (wat wij denken dat vandaag is gebeurt) je niet expres naar spelling fouten of foute interpunctie moet gaan zoeken, maar alleen als je er achterkomt als je het aan het lezen bent omdat je het interessant vind.
10 augustus 2008 18:04
-
zone
[quote=118473]Volledig mee eens !
10 augustus 2008 18:21
-
leviathan
[quote=118475]Een ander persoon vindt eerder fouten in je teksten dan je zelf zou doen. Dit omdat je hersenen de visuele schors op dat moment niet optimaal benutten omdat het al in je hoofd zit en je denkt dat dus te lezen, terwijl dat er helemaal niet staat. Zo steekt de mens nou eenmaal in mekaar.
10 augustus 2008 19:49