Ik weet niet zeker of dit een fout is maar ik gebruik Microsoft Office Outlook 2007 in XP en ik krijg een icoontje van Outlook Express. Is dit normaal? want ik weet het niet.
Ga eens naar de eigenschappen van het startmenu en kies daar voor aanpassen.
Selecteer nu eens eerst dat Outlook Express de standaar email-programma wordt, als je dat gedaan hebt volg je weer dezelfde procedure maar nu verander je het standaard-programma naar Microsoft Outlook.
Misschien dat je daarmee wel het correcte icoontje krijgt.
Nog een mogelijkheid, verwijder de email uit de lijst en ga naar de originele link in het startmenu van Outlook, volgens mij kan je daar middels de rechtermuisknop selecteren dat deze aan het startmenu gekoppeld kan worden (of zo iets dan)
Gewoon even proberen
11 augustus 2008 16:48
klopkoek
Nee het werkt niet :(. Als ik bijv. Hotmail als standaard e-mail programma instel zie ik wel het icoontje van Hotmail staan :S?
11 augustus 2008 17:08
erwin_w
Heb je ook de laatste optie geprobeerd?
Ik merk uit je verhaal dat je de tweede optie niet uitgeprobeerd hebt.
11 augustus 2008 17:12
klopkoek
Ja de 2e tip werkt inderdaad (y). Maar dan heb ik geen standaard e-mail programma ingesteld..
11 augustus 2008 17:46
arjan_sa
Wat wil je dat je standaard mail programma is?
Wil je hotmail, dan krijg je idd een hotmail logo..
Wil je Outlook? Dan krijg je een outlook logo...
Wil je een ander programma? Dan krijg je die logo..
Aan jouw posts te zien wil jij geen logo:S?
11 augustus 2008 19:23
klopkoek
Nee, kijk ik wil als standaart e-mail programma Office Outlook instellen maar ik krijg het icoontje van Outlook Express te zien.
11 augustus 2008 19:31
nickk
Sinds wanneer heb je dit al (dag, week). Heb je ook wat apart's gedaan, Office 2007 geinstalleerd, sp3 etc. of wat anders.
Misschien kan je ook nog systeemherstel doen.
11 augustus 2008 20:05
klopkoek
Ik had dit al sinds dat ik Office 2007 als standaart programma heb ge?nstalleerd en ja Office 2007 zit er NATUURLIJK open er zit sp2 op.
11 augustus 2008 20:26
nickk
Probeer dan eens Outlook Express als standaard in te stellen en daarna outlook 2007 en kijken als het menu dan goed is.