Klassiek menu start
Topic gesloten
augustus 2008
-
klopkoekBeste forumleden,
Ik wil ik gebruik nu het XP klassieke menu en daar wil ik hebben staan: Computer uitschakelen, Uitvoeren, Zoeken, Instellingen, Documenten, Programma's. En de rest wil ik weg doen dus (help en ondersteuning, gebruiker afmelden, windows catalogus, windows update enz. Is dit mogelijk zo ja hoe?12 augustus 2008 17:43 -
erwin_wVeel zaken kan je weghalen door op het item te gaan staan, rechtermuisklik en verwijderen.
Kijk eerst even bij de eigenschappen van het startmenu, daar staat een button (even de naam kwijt) en daarachter kan je aan- of uitvinken wat je wilt zien en niet.
Gewoon even door de eigenschappen heen wandelen.12 augustus 2008 17:53 -
klopkoekBedankt, alleen ik heb nu al een paar dingen weggehaald nu moet ik nog Help en ondersteuning + gebruiker afmelden weghalen en da gaat niet met rechtermuisknop ik heb die andere items eruit gesleept en dat lukt niet met die12 augustus 2008 17:55
-
erwin_wOm de help / ondersteuning weg te halen moet je iets verder bij de eigenschappen van het startmenu gaan door wat ik in mijn eerdere bericht al aangaf.
Eigenschappen -> Tabblad Menu -> aanpassen en daar kan je dingen uitvinken die je niet wilt zien.12 augustus 2008 18:25 -
klopkoekWeet ik maar daar staat ie serieus niet tussen ik meen het echt. Echter kan ik wel Uitvoeren weg vinken. Ik zal nog 'ns kijken. O jee nu wordt het helemaal ergben ik ook nog eens Windows Updtae, Windows Catalogus, en Programmatoegang en Instellingen kwijt die normaal bovenaanstaan12 augustus 2008 18:28
-
erwin_wHelemaal erg? dit was wel wat je wilde, althans dat schreef je in je OP.
Wat je ook kan proberen is TuneUp Utilities te gaan gebruiken, is niet gratis maar je kan hier wel erg veel aanpassen aan je menu zonder zelf te zitten 'rommelen' (niet verkeerd bedoelt )
Hier zijn nog enkele programma om te downloaden waarmee je het startmenu kan aanpassen: kliklik12 augustus 2008 18:42 -
klopkoekAh Laatmaar het is al opgelost. Nu ff SP3 installeren. Kijk daarboven aan stond nog WinZip daar heb ik ze weer ingestopt. Maar er kan een slotje op.12 augustus 2008 19:01
-
erwin_wEn hoe heb je het opgelost?
Deel de info eens met de andere leden hier zodat men daar ook wat aan heeft.
Daarna zal er een slotje op gezet worden.12 augustus 2008 19:11 -
klopkoekOk?, Eigenschappen van Menu Start -> Klassiek Menu Start -> Aanpassen -> Geavenceerde opties van het Menu Start -> Help en ondersteuning niet aanvinken
Gr. Klopkoek12 augustus 2008 19:15 -
erwin_wKijk, ik dacht eerst dat je een andere oplossing gevonden had maar was dus de optie die ik eerder vermeld had.
Toch bedankt voor je antwoord.
[mod]Topic Lock[/mod]12 augustus 2008 19:20