-
mac
Hallo, elke keer als ik iets wil downloaden, krijg ik een error. Er staat ''C:/Documents And Settings/ ... /Temporary Internet Files/ ..'' en nog wat. En daaronder staat er ''Toegang Geweigerd''
Ik weet niet wat ik moet doen? Iemand idee?
14 augustus 2008 21:02
-
erwin_w
Gebeurt dit altijd of met een bepaald programma?
Wat heb je zelf al opgezocht met bv. Google en wat heb je zelf al geprobeerd te achterhalen.
Straks zitten we alles dubbel uit te zoeken, graag wat meer info als dat mogelijk is.
14 augustus 2008 21:05
-
nickk
Heb je beperkte rechten op je account?, probeer anders Administrator en dan uitvoeren ..
14 augustus 2008 21:14
-
klopkoek
Ga eens naar die map toe. En kijk eens wat erin zit. Als je dat even aangeeft dat is wel handig ;)
15 augustus 2008 09:29
-
arjan_sa
Dat heeft er niks mee te maken...
Je zou kunnen kijken of die map bestaat, en je browser met Admin rechten opstarten.
In vista is het simpelweg als admin uitvoeren maar aangezien je xp hebt moet je een code toevoegen. Opstartregel geloof ik.
Helaas weet ik die niet.
Die zou je op google kunnen opzoeken, of je zou je rechten kunnen veranderen door rechtsklik/eigenschappen/beveiliging etc..
[offtopic] Volgens mij probeerde iemand grappig te zijn door iedereen 1 ster te geven?:S[/offtopic]
15 augustus 2008 09:32
-
keitaro
Je kan ook proberen als administrator die dir rechten geven aan de user op NTFS basis.
15 augustus 2008 11:39