Van Vista naar XP
augustus 2008
-
sonyw810iHallo
ik zit met een probleem.ik kan geen Windows XP Setup draaien. Vanaf Windows Vista Zelf. En als ik hem wil booten lukt het ook niet. dan staat er: Boot from Cd:. En dan staat er niks en start hij Vista op.En als ik hem via Vista opstart zegt hij probleem oplossen ofzo iets. En als ik meer informatie klik staar er u software is nieuwer dan dat u wil instaleren. Er staat niks over toch doorgaan. En heb de compiliteit veranderd maar dat doet het ook niet .
Groetjes Patrick Alvast Bedankt
[mod]Ik had je berichten zonder punten, komma's e.d. al gemist, pas nu je bericht aan anders komt er meteen een lock op en een OW.
PS. verwijder nooit de berichten of een gedeelte daarvan van een staff-member[/mod]17 augustus 2008 16:08 -
erwin_wWindows XP installeren vanuit Vista zal nooit lukken, je kan immers niet downgraden via dergelijke manieren.
Als je niet kan starten vanaf CD met je installatie CD en hij geeft wel dat die van CD wilt booten kunnen er twee dingen zijn:
1. Geen bootable cd
2. Beschadigde CD
[offtopic]ben nog niet kapot van je OP na je lichtelijk aanpassingen, je schrijft alles maar achter elkaar en zonder leestekens is dat echt een puinhoop om te lezen[/offtopic]17 augustus 2008 16:20 -
sonyw810idie cd is net nieuw en het is een DVD kan dat ook is er geen programma daarvoor17 augustus 2008 16:22
-
erwin_wWindows XP op een DVD? ok? maar blijft een vreemde situatie dat die op DVD staat.
Windows XP staat normaliter op een CD en niet op DVD.
Als je cd, oeps, DVD niet bootable is dan zal je bij http://www.bootdisk.com de bootdiskettes moeten downloaden en op floppy zetten, dan de pc opstarten middels de floppys en dan XP installeren.
Windows XP installeren vanuit Vista zal nooit lukken, alleen op een virtueel systeem is dat mogelijk.17 augustus 2008 16:24