Maar bij Kaspersky kan je de serial maar 3 keer (of meer het is te zien welk serial je koop) gebruiken. Dus als je 3 keer opnieuw installeert kan je het niet meer gebruiken. Want dat wordt het op de zwarte lijst gezet. Ik weet wel niet of dit ook het geval is bij Norton
17 augustus 2008 20:16
arjan_sa
Pciweb, het is niet handig (misschien zelfs dom) dat jij nu zo'n lap tekst van mij quote om alleen maar iet ste vermelden waar je niet eens zeker van bent. JIJ hebt het recht om je licentie zo vaak te installeren als je maar wilt. Als ze jouw licentie op de Blacklist zetten is dit alleen om SoftwarePiracy te voorkomen, als je ze 1xtje belt en het uit legt gaan ze je heus je licentie niet van je af nemen:S.
En dit is de 1e x dat hij z'n licentie opnieuw moet gebruiken gok ik? Hij heeft z'n licentie net gekocht???
[offtopic][size=4]Ik begin me echt te ergeren aan jou:S[/size][/offtopic]
17 augustus 2008 20:20
nickk
Ik heb even gekeken op de site van Norton, en er staat als je hem koopt wel steeds 3-user of 1-user. Maar dit is toch nog maar de eerste keer dat je hem opnieuw gaat installeren, zoals Arjan al zei ..
17 augustus 2008 20:24
zone
Dan ga ik gewoon een versie van ineternet halen en mijn licentiecode invoeren . Dan zal het wel werken
Wat mij betreft mag dit topic dicht
[offtopic]@arjan_sa Je bent niet de enige[/offtopic]
17 augustus 2008 20:57
erwin_w
Vind je het goed als we dit topic nog even open laten?
Wij zijn benieuwd wat het resultaat zal zijn wanneer je de licentie overzet naar de nieuwe Vista versie.
17 augustus 2008 21:29
zone
mij goed , het kan wel nog een tijdje duren (het is niet mijn pc).
Zal zo snel mogelijk proberen.