Windows Xp service pack 3
Topic gesloten
augustus 2008
-
badrelbachirOke ,wie wil me uitleggen wat gaat er prescies gebeuren nadat je Service Pack 3 ge?nstaleerd hebt.
Volgens mij denk ik alleen dat de beveiliging beter is of iets dergelijks, maar wie me de detais kan uitleggen ben ik hem zeer dankbaar:D
Nog eens bedankt. :P18 augustus 2008 22:10 -
erwin_wIk wil echt niet de zeurder gaan uithangen maar is het gebruik van Google nu echt zo moeilijk om te gebruiken?
Op MS staat de volgende info: Service Pack 3
Ik blijf het te vaak zeggen, en mijn mede staff-leden ook, dat men eerst zelf pogingen moet ondernemen om iets op te zoeken en het excuus van ik weet niet hoe gaat niet op, zelfs op de site MS is dit zelfs terug te vinden.
Volgende keer worden dergelijke topics zonder zelf ook maar iets gedaan te hebben (of melding hiervan gemaakt) meteen op slot gezet of verwijderd, helaas blijkt dit dus echt nodig en zien we het ook graag anders.
Lees toch nog maar eens even de regels en help door.18 augustus 2008 22:20 -
masterwillems[mod]Ik gooi hier een slotje op want dit slaat idd nergens op, het is een regel van TW.nl en van de internet netiquette dat je EERST zelf zoekt voordat je ergens om hulp gaat vragen.[/mod]19 augustus 2008 00:09