Ik vond het eens tijd voor men laptop te verkopen. Hierbij vraag ik aan jullie wat ik er nog voor zou moeten vragen :). Ik hoop dat jullie zo een richtprijs zouden kunnen geven. Wat zit er allemaal in
Pentium 4 2.00Ghz (intel)
Sis 650 (graka)
Avance AC97 Audio (geluidskaart)
QSI DVD/CDRW SBW-081
Infraroodpoort ( ni dat ge daar nog iets mee kunt doen maarja )
Realtec RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
Fujitsu MHR2020AT 16.5 GB groot zonder recovery deel ( ik denk 20 GB groot )
256 RAM ( denk ik )
Windows XP erop + recovery disk
CD met alle drivers
negatief
Alleen nog maar op netstroom ( battery is pheew )
Wordt redelijk warm maar is er nog nooit door uit gevallen!
20 augustus 2008 18:19
enesg
¤1 49,95 ??
uhm.. ik veranderde m'n post nadat ik las wat voor hardeschijf erin zat 16.5GB xD las eerst 165GB... :p
20 augustus 2008 18:24
masterwillems
50 euro omdat de batterij er niet bij zit wat echt een domper is, voor de rest als er wel een batterij in zat zou het een leuke linux laptop zijn (als hij niet te groot is kwa omvang.) Maar meer als 50 euro zou ik er niet voor betalen.
20 augustus 2008 18:25
ikkus
Ik zou zeggen 150 euro, als die XP legaal is. Ik denk niet dat je meer voor krijgt. Alleen dat ie warm word kan je er beter niet bij zetten, het is namelijk niet zo dat hij uitvalt zeg je, dan is eht niet belangrijk.
Zo heb je meer kans om hem te verkopen, zo min mogelijk negatieve dingen erbij zetten.
20 augustus 2008 18:26
lbjornl
Als er mensen van hier geinterreseerd zijn PM me maar, ik zet hem wel morgen of deze avond op kapaza dus .... Ik weet dat het niet een echte goede laptop is maarja ... Ik moet eerst deze verkopen voordat ik die van me vader mag hebben ...
20 augustus 2008 18:29
klopkoek
Zeker geen ?150,-
Ik zou zeggen ?50,-
[offtopic]Mijn broertje had pas een laptop gekocht voor ?150,- met 120GB HD erin[/offtopic]
Gr. Klopkoek
21 augustus 2008 08:11
nick
25 wat zie je nu mee met een laptop zonder battery. + dat hij warm komt???
[mod]je zinsopbouw klinkt niet echt logisch, even aanpassen graag[/mod]
21 augustus 2008 10:59
lbjornl
[quote=119150]
25 euro jha zal wel ^o). Dat hij warm wordt is mss een heel klein nadeel maar hij is er nog nooit door uitgevallen dus tja.
21 augustus 2008 12:10
zone
Alle laptop's worden toch warm ?
batterij valt te vervangen , ik zou zeggen een goeie 125?
21 augustus 2008 12:21
masterwillems
[quote=119153]
Een batterij is alleen niet al te goedkoop dus als je daar ook nog in moet gaan investeren (en kleine kans dat ze nog de goede batterij hebben aangezien het een aardig oude laptop is,) is 125 belachelijk veel voor die laptop.
Je kan er gewoon niet veel meer voor vragen aangezien het een zwakke cpu is, geen batterij meer heeft, kleine hdd en weinig ram.
Ik blijf er bij, maximaal ?50,-
21 augustus 2008 12:28
erwin_w
Veel kan je er niet voor vragen maar ik kan je wel een tip meegeven.
Kijk eens op Marktplaats of Speurders, zoek daar naar een vergelijkbare aangeboden laptop en dan kom je er vanzelf achter wat je zo'n beetje voor de laptop kan vragen.
Heb je eenmaal een bedrag in gedachten stel het verkoop-bedrag dan iets hoger in, laat mensen bieden en dan heb je toch nog kans dat je het bedrag krijgt wat je in gedachten had.