@Klopkoek, dat wat Rax dus maakt geldt alleen voor diegene die de upload dus doet of diegene die de upload aanpast.
Je zal dit niet kunnen wijzigen als je alleen een bezoekje brengt aan dat topic/tutorial/tools/enz.
22 augustus 2008 19:26
blacksorcerer
Ik vind het ook een prima idee Luke-11 (y)
23 augustus 2008 16:37
mattnl
Leuk idee!
Alleen ik denk dat de mensen die al meer dan 1 jaar op dit forum zitten niet rekening hoeven te houden met de moeilijkhijdsgraad want die hbben hier al zoveel geleerd
23 augustus 2008 17:56
kyentei
[quote=119296]
Het is natuurlijk altijd aan jezelf of je er rekening mee wilt houden ;) Het is een goed systeem.
23 augustus 2008 18:23
luke-11
Als je een Tweak, Tool of Tutorial gaat uploaden, terwijl de nieuwe functie nog niet in gebruik is genomen, kan je het ook vrijwillig doen. Begin dan je Tweak, Tool of Tutorial met een moeilijkheidsgraad.
Sleep dan de moeilijkheidsgraad naar de URL balk en kopie?r de site die er dan staat. Plak deze site dan aan de bovenkant van je Tweak, Tool of Tutorial en zet aan de voorkant van de site deze code: [-img] en aan het eind van de site [-/img]. [b]
23 augustus 2008 19:55
raymus
Het is idd een super idee;) Zo kan je meteen zien of het je waarschijnlijk wel of niet gaat lukker;) Zo hebben de posters veel minder vragen waarschijnlijk..
23 augustus 2008 21:18
unltd
Het bepalen of een tweak makkelijk of moeilijk is hangt totaal af van jezelf af. Je kunt moeilijk inschatten wat de niveau van een "doorsnee pc gebruiker" is..
Slim bedacht tho (Y)
23 augustus 2008 21:38
luke-11
[quote=119304]
En daarom, kunnen admins hem ook wijzigen, als ze het nakijken. Snap je ;)