Wat ik wil vragen klinkt misschien een beetje raar. Maar zou het mogelijk zijn om van XP Professional naar XP Home te gaan? Zo, ja hoe dan?
Gr. Klopkoek
24 augustus 2008 15:06
arjan_sa
ja.
Wis Pro, installeer je Home Ed.
of bedoel je een soort van upgrade(legaal)?
Als je dat bedoelt, dan kan het niet.. Daar moet je echt wat speciaals voor doen.
Oke wtf 1 ster:S? Jezus wat is de sterretjes rating vriendjes/geen vriendjes geworden
[quote]Ja, dat bedoel ik en dan dacht ik ook dat er een mogelijkheid was om van XP Pro naar XP Home te gaan.[/quote]Misschien zegt je het begrip Google niet .. Als je echt Home Edtion wil, koop je die, want verschil er in zit er niet echt in ^^
[quote]Want zelf kan ik niet zo heel veel met Pro ben meer een thuisgebruiker [/quote]Wat kan jij zelf niet met Professional en wel met Home Edition?
24 augustus 2008 15:36
klopkoek
Ok?, heb alleen ff een vraagje wilde net XP Pro erop te zetten. Moest ik in begin partitie kiezen maar hoe doe ik die schijven formatteren want er stond nergens bij hoe ik dat moet doen.
24 augustus 2008 15:58
leviathan
Het heeft geen nut om van XP Pro naar Home te gaan, Pro is hetzelfde als Home, maar heeft wat meer functies. Je mist dus helemaal niets van Home. Het zou dus alleen maar verloren tijd en moeite zijn.
24 augustus 2008 16:02
klopkoek
Ok?, dan is het goed. Maar ik wacht op antwoord op mijn vraag (zie boven).
(Niet mijn PC). Maar als ik die C schijf wil formatteren moet ik dan drukken op toets: 'D'?
24 augustus 2008 16:03
Account verwijderd
[quote=119333]
True, of hij heeft misschien die tweak geprobeerd en wilt terug gaan? Dan zou hij maximaal kunnen proberen om alles andersom te doen als staat beschreven in de tweak.
24 augustus 2008 16:11
leviathan
[quote=119334]Je selecteert C en drukt gewoon op ENTER, daarna wordt je gevraagd of je wilt formatteren.
24 augustus 2008 16:15
klopkoek
Nee, dan gaat ie gewoon verder :S?
24 augustus 2008 16:16
pciweb
je moet wel selecteren, heb het ook just gedaan dus jij doet iets mis
24 augustus 2008 16:19
klopkoek
Nee, ik ga naar C: en dan druk ik op ENTER en dan vraagt ie niet of ik wil formatteren dan gaat ie hem gewoon daar installeren.
24 augustus 2008 16:20
pciweb
niet direct ? eerst D dan enter dan L
dan selecteren dan C grootte enter
dan enter en dan installeren
24 augustus 2008 16:22
klopkoek
Ooh ik denk dat ik het snap:
C > Toets D > en dan L. En dan heb ik hem geformatteerd?
24 augustus 2008 16:24
pciweb
je zal doen da je tussen D en L nog eens enter moet doen