outlook express en windows messenger veilig verwijderen
Topic gesloten
augustus 2008
-
pciwebHallo,
Hoe kan ik outlook express en windows messenger veilig verwijderen
Mvg, pciweb24 augustus 2008 17:02 -
stephan90Als ik het zo uit m'n hoofd moet opnoemen *-)
Start -> Configuratiescherm -> Software -> Windows Onderdelen Toevoegen/Verwijderen24 augustus 2008 17:03 -
klopkoekLokaal Station C > Program Files > Outlook Express (de map wissen).
En hetzelfde geld voor Windows Messenger.
Als dit niet lukt kun je ook Windows Onderdelen in of Uitschakelen. Maar dan zijn ze nog niet volledig verwijderd.24 augustus 2008 17:04 -
pciwebja heb ik gedaan maar de map staat nog altijd in C --> program files -->
mag ik die map dan verwijderen of24 augustus 2008 17:04 -
klopkoekJa, en als je er later spijt van hebt kun je Windows Messenger en Outlook Express weer gewoon downloaden.24 augustus 2008 17:05
-
stephan90Kan kloppen dat de map nooit volledig verwijderd word, je kan de map daarom ook gewoon zelf handmatig verwijderen.
Alleen komt dan de vraag bij mij op, waarom zou je het willen verwijderen?24 augustus 2008 17:05 -
pciwebmaar blijven er dan geen sleutels over (in register)
ik wil het verwijderen omdat ik outlook 2007 gebruikt en dan hij soms met outlook express opent ook al staat outlook standaard en ook voor plaats omdat ik niet al te grootte schijf heb24 augustus 2008 17:06 -
klopkoekDan maak je het register schoon met bv. CCleaner.
@Stephan: Hij heeft die programma's niet nodig. Hij wil als internet client Mozilla Firefox en als e-mail client Outlook 2007 gebruiken. Dus hij vind die 2 programma's onnodig.24 augustus 2008 17:06 -
stephan90@ klopkoek,
de TS'er heeft Windows XP, zit geen administrator functie op als bij Vista.24 augustus 2008 17:15 -
pciwebdus ik kan die map niet verwijderen. maar dan schakel ik de 2 programma gewoon uit zou als Stephan90 had gezegd24 augustus 2008 17:33
-
leviathanJe had ook direct de manier van Stephan90 kunnen gebruiken, dat is namelijk de correcte manier. Viel dat dan niet aan de naam op te maken?24 augustus 2008 20:00
-
klopkoekJa, maar wat Stephan zei klopt ook.
Maar de TS'er wil Outlook Express en Windows Messenger volledig verwijderen.
En als je het via Windows Onderdelen Toevoegen/Verwijderen doet.
Verwijder je het niet helemaal. Dan zet je 't alleen maar uit.24 augustus 2008 20:07 -
pciwebmaar ik denk, als ik outlook standaard maak kan ik mss de map verwijderen. Want nu zegt hij dat hij voor iets nog gebruikt wordt, want map van windows messenger kan ik wel verwijderen.
Maar ik zal het eens uitproberen en jullie weten de zeggen.
nee, lukt niet ik kan alleen maar de map van windows messenger verwijderen. maar ik ga het zou laten. hij is toch al uitgeschakeld en dit wou ik een stuk.24 augustus 2008 22:25 -
erwin_wWaarom heb je dit niet eerder bedacht voordat je dit topic opende? Helaas gebeurt het te vaak dat men eerst een topic opent waarop veel reactie's/antwoorden/oplossingen gegeven worden en waar andere leden moeite voor doen om de ander te helpen waarna men dan maar bepaald van 'nee, ik laat het maar zo o.i.d.'
Als dit vaker gebeurt zal men in de toekomst niet echt snel meer geholpen gaan worden.
Dus graag de volgende twee keer bedenken of het openen van een topic ook echt nodig is en geen topic openen waarmee toch niets mee gedaan wordt.
Daarom maar meteen een slot.
[mod]Topic Lock[/mod]24 augustus 2008 22:42