Herstellen van NetBT
Topic gesloten
augustus 2008
-
badrelbachirBeste, Tweakers
Ik heb 2 Pc's thuis bij de ene doet het internet wel en de andere weer niet. Wel vreemd want beide Pc's halen het internet uit een modem.
Dus ik had bij de pc waar het internet niet werkte, het verbinding herstelt en opeens krijg ik een bericht van
Kon NetBT niet wissen
dus ik wil vragen wie me kan helpen. :P
ik heb al gegoogelt maar nee niks gevonden dat ik bergreep of te moeilijk was
Gewijzigd van wegens zin fouten spijt me (A)
[mod]pas even je zinsopbouw aan zodat het makkelijk te lezen is, en wat heb je zelf al geprobeerd uit te vinden? Graag ook even vermelden[/mod]25 augustus 2008 17:04
juli 2009
-
michel06heb jij het al kunnen oplossen misschien?
Ik zit met hetzelfde probleem denk ik en snap het dus ook niet:P17 juli 2009 23:49 -
nickkMichel06,
Je bumpt een topic van 25 Aug 2008, dit is niet toegestaan op TweakWindows.nl, omdat na >1 maand je alleen nog in een topic mag reageren in overleg met de crew.
Gezien je nieuw bent, kan dit natuurlijk iedereen gebeuren. Om je ook nog even vriendelijk te verwelkomen namens de crew:
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Dit topic gaat dicht om de bovenstaande reden.
[mod]Topic Lock[/mod]18 juli 2009 08:18