-
klopkoek
Beste TW'ers,
Ik zit met een probleem. Namelijk toen ik Windows XP wilde installeren. Moest ik eerst de schijven formatteren. Heb ik gedaan. Nu staat inmiddeld XP er al een tijdje op en is de enigste schijf die ik nog heb Lokaal Station C. daar staat nu alle geheugen op (230GB)
Hiervoor had ik 3 schijven (D, I, C) en nu alleen C. zou het mogelijk zijn om die terug te zetten. Want tijdens installatie heb ik op verwijderen gedrukt bij die schijven (dus formatteren).
Gr. Klopkoek
28 augustus 2008 17:11
-
zone
Zijn er wel partitie's op aangemaakt ?
(in windows setup partitie's maken)
Schijven zonder partitie's kunnen niet gevonden worden .
[offtopic]Wat heb jij veel computerproblemen zeg[/offtopic]
28 augustus 2008 17:13
-
klopkoek
Ten eerste je offtopic bericht klopt. (maar het is niet echt een probleem, het is meer vervelend).
En ehm, tijdens de installatie heb ik niet meerdere partities gemaakt nee. Is het mogelijk omdat nu alsnog te doen anders is het wel h??l vervelend.
28 augustus 2008 17:14
-
erwin_w
Je kan gebruik maken van een partition manager, b.v. Paragon Partition Manager.
Deze is niet gratis maar wel zeer goed.
Er zijn ook wel gratis-versies te krijgen van andere partities programma's maar daarvoor kan je beter Google even raadplegen (wat je voordat je dit topic opende had moeten doen want er is genoeg over te vinden via Google en zelfs hier op TW)
Hiermee kan je van ??n partitie meerdere partities zoals jij precies wilt.
28 augustus 2008 17:36
-
klopkoek
Ik heb nu zo'n programmatje op internet gevonden, en gedownload ;)
28 augustus 2008 20:23
-
zone
En ?:p
[mod]Even tussendoor aan jullie allen, hoe kan zo'n bericht zo'n hoge rating (4 sterren) hebben? Hierbij een verzoek om wel graag serieus hiermee om te gaan[/mod]
28 augustus 2008 20:59
-
pciweb
je kan het ook doen via
rechtmuisknop op deze computer --> beheren --> schijfbeheer --> en daar moet je normaal meerdere schijven zien als de c
is dit het geval moet je rechtermuisknop op zou een partitie en dan nieuw eenvoudige volume... en de stappen volgen.
en dan moet het normaal werken, dit is ook een veel veilige manier als met software werken
29 augustus 2008 12:47
-
klopkoek
Nee! Pciweb. Dat heb je al eerder gezegt in ??n van de topics van mij.
Maar dat helpt niet ;)
29 augustus 2008 14:09
-
zone
@klopkoek , Is het nu gelukt ?
29 augustus 2008 14:16
-
klopkoek
Ja, het is gelukt Zone
29 augustus 2008 14:18