Elke keer als ik men pc opstart krijg ik een blauw scherm weet iemand wat dat is en hoe ik het weg haal ??
Als ik me pc wil opstarten moet ik hem dan altijd in veilige modus achtig iets opstarten ander doet hij het niet en als ik dan eenmaal opgestart ben krijg ik dit:
Ik heb die code ook n's gehad. Het probleem zat hem dan in de graka.
In ieder geval, de kans is dus groot dat er een onderdeel in je pc kapot is of dat de driver van je graka beschadigd is.
12 september 2008 12:37
shaqiel
Als het de driver is moet ik die dan gewoon opnieuw instaleren?
En hoe weet ik welk onderdeel kapot is?
12 september 2008 14:14
klopkoek
Apparaatbeheer ;)
12 september 2008 14:15
erwin_w
@Klopkoek, als een onderdeel defect is hoeft dit niet altijd te betekenen dat dit altijd bij het apparatenbeheer zichtbaar is.
Probeer eens het volgende:
1. Deinstalleer de oude software en verwijder de videokaart uit het apparatenbeheer (mits het aan de videokaart ligt)
2. Zorg dat je de laatste versie van je drivers hebt.
3. Start de pc opniew op en laat de hardware detecteren, eventueel de laatste stand van de drivers/software installeren.
4. Kijk eens of het probleem hiermee verholpen is.
5. Is dat niet het geval probeer eens een andere videokaart erin te plaatsen die je misschien van iemand kan lenen of als je er nog ??ntje hebt liggen.
Op deze manier kan je achterhalen of daadwerkelijk de videokaart o.i.d. defect is.
Wij hoeven niet alles voor te kauwen, de TS kan zelf ook wel wat uitvoeren...
[mod]Louwrens, mijn excuses dat was mijn fout, drukte per ongeluk op de eerste ster maar kan dit naderhand niet meer wijzigen, tip was goed nl. Maar zou je in het vervolg de term 'fagget' voor je willen houden, iemand voor iets uitmaken is wel heel makkelijk via een forum h?, respect noemen ze dat[/mod]