-
slenger
Hallo,
Ik heb mijn Windows opnieuw ge?nstalleerd maar nu kwam ik er pas na installeren achter dat mijn harde schijf nog niet gedeelt is kan dat nu als nog.
(heb nieuwe harde schijf gekocht)
05 september 2008 17:40
-
klopkoek
Ja, zoek maar eens bij Google op: 'Partition Manager' ;)
Edit: Klik!
05 september 2008 17:42
-
erwin_w
Mensen, probeer eerst eens verder te kijken op TW, er zijn al diverse topics geweest over dergelijke uitdagingen.
Dus ga daar eerst eens kijken wat er worden hierover genoeg tips en oplossingen gegeven.
05 september 2008 19:52
-
easyboarder
misschien is dit off-toppic, als dat zo is zeg het dan, maar;
hebben we na een bepaalde tijd niet alles al een keer gehad? en moeten er dan niet gewoon nieuwe antwoorden komen op 'oude' vragen? Dit geldt uiteraard alleen voor on-ervaren (lees; nieuwe) Windows gebruikers (en TW bezoekers).
Hoewel je tegenwoordig alles op internet kunt vinden, moet je er ook aan denken dat TW deel is van het internet, en dus ook als source kan dienen voor onwetende mensen die hulp zoeken op internet.
als ik er naast zit hoor ik het graag.
06 september 2008 01:06
-
klopkoek
[quote=120081]
Ik geef je volledig gelijk.
06 september 2008 08:47
-
kyentei
[quote=120081]
Net als klopkoek moet ik je gelijk geven. Ook vind ik dat topics op dit forum veels te vaak en t? snel al gelocked worden. Want ?ls er inderdaad al een topic is met hetzelfde probleem, staat er misschien voor deze TS geen goed antwoord tussen en kan hij niet meer reageren omdat er toch al een lockje op zit.
Mods; vinden jullie het gek dat er zoveel topics gemaakt worden? Jullie werken jezelf wel een beetje tegen.
06 september 2008 14:07
-
erwin_w
Zo zit het dus niet in elkaar.
Ook ons valt het op dat er soms dubbele topic staan en dan vergelijken we deze met elkaar, als de eerste nog gaande is (en geen lock heeft) het tweede gaat over hetzelfde dan gaat de tweede op slot zo simpel is dat en dat is vooral om niet overal ??nzelfde soort topic te hebben.
En nogmaals, een lock plaatsen wij niet zomaar en doen dat dus alleen als:
1. de TS-er daarom vraagt en wij vinden dat dan ook kan
2. Er genoeg info is gegeven dat het probleem verhelpt of een vraag is beantwoord, dan nog als de TS-er er om vraagt
3. Er redenen voor zijn m.b.t. bv. warez, sex, illegale praktijken.
Een topic wordt nooit zomaar gesloten, dat moet nu och wel duidelijk zijn omdat dit al vaker ter sprake is geweest.
En als er gezegd wordt dat er teveel topics geopend worden, daar kan ik dan aan toevoegen dat er de laatste tijden om de simpelste dingen een topic gemaakt wordt terwijl er:
1. hier op TW misschien al wel een oplossing wordt gegeven.
2. via Google bijna altijd wel iets gevonden kan worden, zoek eens in het engels.
3. men geen poging waagt om zelf iets uit te zoeken en dan maar meteen een topic opent.
Hier wilde ik toch even op reageren.
Nu weer ontopic want dit gaat helemaal buiten de vraagstelling om.
06 september 2008 16:56
-
shaqiel
Maar als er al een bestaande XP opstaat kan ik die schijf dan nog delen?? En zo ja met welke programma is dat het beste/makkelijkste te doen??
27 september 2008 13:50
-
erwin_w
Er zijn genoeg programma's te krijgen die dit voor je kunnen doen.
Zoals b.v. Partion Manager of Partition Magic zijn goede programma's die dit kunnen doen voor je.
Ik heb eeb tijdje geleden ook zo'n programma hier op TW geplaatst en dan kan je middels een live-cd de partities delen/wijzigen, enz.
Kijk
hier maar eens, zoek daar de live-cd van op en het zou moeten lukken.
27 september 2008 15:46
-
shaqiel
Bedankt maar was al gelukt met Paragon (de trial).
28 september 2008 13:06