-
marijn100
Ik heb sinds gisteren een nieuwe videokaart (MSI nx6200ax), maar elke keer als ik een game opstart krijg ik een foutmelding te zien, de game draait wel maar deze foutmelding komt steeds weer terug (de games is niet meer te spelen).
Het probleem komt niet bij een specifieke game voor maar bij alles wat fullscreen draait.
Nieuwe drivers heb ik al verschillende keren geprobeerd maar helpt niets.
08 september 2008 09:22
-
stephan90
Wat is de precieze foutmelding die je krijgt? Een "Reageert-niet" melding, of een kritieke fout?
Wanneer krijg je deze? Als je het spel opstart,
na 5 min. spelen of na een uur pas?
En wat voor soort foutmelding is het?
Een foutmelding van Microsoft, van je Videokaart of iets anders?
08 september 2008 09:28
-
marijn100
Oh sorry vergeten de screen me te geven had hem al klaar staan :P
[img]http://i247.photobucket.com/albums/gg137/Marijn100/Error.jpg[/img]
Heb op dit moment de cd drivers geinstalleerd heb nog geen foutmelding gehad maar zal nu ff een game opstarten
08 september 2008 09:38
-
kaboomski
Hier heb ik een forum gevonden waar iemand ook zo'n probleem heeft. Misschien is dit een oplossing?
08 september 2008 09:55
-
marijn100
werkt nu met oude drivers wel goed zal vanmiddag na school wel ff verder kijken
08 september 2008 10:06
-
stephan90
Als ik zo op google kijk dan zeggen ze dat een rundll32.exe foutmelding meerdere oorzaken kan hebben.
??n daarvan is een videokaart die te warm word, installeer nTune of Rivatuner eens en bekijk je temperaturen,
is misschien een oorzaak.
08 september 2008 16:36
-
stimo
Ik had dat een tijdje terug dat ook met Call of duty 4. Ik heb toen me pc geformateert en toen was het bij mij over. Ik kreeg de fout melding als ik Call of duty afsluit. Misschien is er een makkelijker oplossing maar dit was bij mij de oplossing.
09 september 2008 13:40