Ik zou graag met het geld van mijn verjaardag een nieuwe scherm willen kopen. Maar ik ben aan het twijfelen tussen 2 schermen van dell.
Welke zou ik volgens u moeten nemen.
ok?, het moet wel een winkel zijn van in Belgi?, en lieftst zou ik 1 van Dell willen hebben omdat vrienden goeie ervaring mee hebben.
24 september 2008 19:03
klopkoek
Ok?, in dat geval zou ik voor de tweede gaan ;)
24 september 2008 19:04
pciweb
ok? merci voor de tip
24 september 2008 19:04
vixsta
Ze zijn niet allebij hetzelfde, de eerste heeft een webcam en is sneller, de 2e heeft een iets grotere kijkhoek, maar daar merk je niet zo veel van, de 2e is daarintegen naar mijn mening wat mooier, en heeft USB-poorten, het gaat erom wat jij belangrijk vindt.
Zelf heb ik de Samsung T220
die is groter: 22"
even snel: 2ms
heeft een mooi design
heeft een contrast van 20000:1!!!!
en is maar 250 euro, een heel mooi scherm!
misschien blijf je toch bij DELL, maar ik wil je alleen maar de tip geven dat er ook andere betere goedkopere modellen zijn, want dell vindt ik aardig duur.(ook als ik naar pc's kijk)
24 september 2008 19:32
pciweb
ze hebben alle 2 usb poorten
24 september 2008 19:33
ikkus
Je kan beter voor de eerste gaan, ik vind hem er mooier uit zien, en hij heeft een webcam.
De prijs is ook redelijk volgens mij, maar kan wel beter.
Ik heb verder geen ervaring met Dell, als ik jou was zou ik een Apple monitor kopen, maar die zijn wel v??l duurder:P
24 september 2008 19:43
klopkoek
Volgens mij heeft ie geen webcam nodig, want die heeft ie zelf al.
Naar mijn mening is de tweede mooier, maar is meningsverschil.
24 september 2008 19:44
vixsta
[quote=120663]
Waar zegt hij dat hij geen webcam wil?
24 september 2008 19:52
erwin_w
[quote=120663]
Ik vraag mij soms af hoe jij het voor elkaar krijgt om de wensen van een ander te weten zonder dat deze persoon niets hierover heeft uitgelaten.
Dit heb je al eens vaker gedaan en wordt niet echt gewaardeerd, mijn verzoek om niet telkens antwoorden te geven op iets waar de TS-er zelf antwoord op kan geven.
24 september 2008 23:01
pciweb
inderdaad ik heb een webcam, maar die gebruik ik nooit. maar het zal wel handig zijn als al er in zit. Dan moe ik geen software installeren en moet ik niet met die draad sukkelen. En die webcam in de scherm staat direct goed
Ik denk dat ik voor de 1ste ga
25 september 2008 06:48
louwrens
[quote=120677]
fail!, die ingebouwde cam, moet je alsnog installeren.
dat scherm heeft gewoon een usb kabel aan de achterkant.
(als je ff bij de "Technische specificaties" kijkt en dan ook de foto's...)
25 september 2008 13:40
pciweb
ah ok
25 september 2008 19:48
timenting
maar het is natuurlijk wel fijn als je cam erin zit, dan zit ie altijd goed heb je geen gebungel meer met je cam zelf.
ben je er al uit ?
26 september 2008 08:42
pciweb
ja eigenlijk wel ik ga voor het eerste.
dus eigenlijk mag dit gesloten worden. Bedankt voor jullie meningen