-
sonyw810i
Hallo iedereen
ik heb een geweldig touch screen op me aangesloten maar toen ik me nieuwe pc ging kopen moest hij van ze plaats en toen ik hem weer aansloot. kwam hij niet verder dan het bootscreen en zij " Out of Range" Wat betekent dat en wat kan ik er aan doen.
Details:
Elo Touchscreen. Oud model [img]http://www.olorin.com/images/userfiles/products/82.jpg[/img]
28 september 2008 17:30
-
erwin_w
Ik vermoed dat je resolutie te hoog staat ingesteld van je nieuwe pc en je touchscreen zal deze niet aankunnen.
Gebeurt ook als je de resolutie test van een monitor, als de resolutie hoger is dan dat die aan kan krijg je ook zo'n melding.
[offtopic][quote]
ik heb een geweldig touch screen op me aangesloten[/quote]
Hoe sluit jij zoiets op jezelf aan :P[/offtopic]
28 september 2008 17:33
-
sonyw810i
wat kan ik er aan doen dan
28 september 2008 17:35
-
erwin_w
Ik weet wat de standaard resolutie is van je touchscreen maar kan je dat niet instellen in je nieuwe pc door er eerst eens een andere monitor op aan te sluiten?
28 september 2008 17:36
-
sonyw810i
ok en wat voor resolutie
28 september 2008 17:39
-
erwin_w
Zoek uit wat de resolutie is van je touchscreen (bv. via Google)
Stel deze resolutie eens in op je pc (waarop tijdelijk een andere monitor op aangesloten is)
Eenmaal ingesteld schakel je de pc uit, haal de monitor er af en sluit de touchscreen weer aan.
Hoeveel inch is dat touchscreen?
28 september 2008 17:42
-
sonyw810i
uh dat zou ik niet weten 15 ich ofzo ik probeer wel een paar
bedankt voor je hulp
28 september 2008 17:46
-
erwin_w
kijk eens achterop het touchscreen, staat daar niet iets van een type, merk e.d.
Neem aan dat er wel iets achterop staat.
28 september 2008 17:58
-
masterwillems
[quote=120785]
Zet de computer d.m.v. een ander beeldscherm op 800*600 en op 60Hertz, sluit dan de pc af en sluit het touch screen aan, heb je nu beeld? Zo ja dan kan je de beste resolutie zo instellen, Als het niet zo is sluit het oude beeldscherm dan weer aan en zet hem op 800*600 met 65Hertz en als dat ook niet werkt moet je het aantal hertz afgaan.
Meestal ligt het niet aan de resolutie met zo'n probleem (want een LCD of TFT zet hem automatisch op een resolutie die hij kent, hij doet dat alleen niet met het aantal Hertz.)
28 september 2008 18:29