Windows Installer probleem
september 2008
-
zebezHallo, telkens als ik een programma open zoals Windows Live messenger dat dus kennelijk werkt met windows installer krijg ik dit te zien:
http://fc49.deviantart.com/fs36/f/2008/272/b/3/htrhrtwhtrw_by_Chriszebez.jpg
Ik kan nu ook geen programma's meer installeren omdat ie dan zegt dat hij al bezig met het installeren van een programma. Ik zie dit venster bij alles wat ik probeer te openen van windows. Ik heb de windows installer service uitgeschakelt, maar nu duurt het rebooten heel langzaam. En weet niet wat ik moet doen. Het enige wat ik heb gedaan wat dit misschien kan veroorzaken is dat ik spellen van Program Files heb verplaatst naar een externe schijf. Een vriendin heeft laats een zekere Dance online geinstalleerd. Maar dat heb ik handmatig verwijdert.
28 september 2008 19:52 -
unltd28 september 2008 20:01
-
klopkoekHeb je wel de nieuwste Windows Installer?
Zo, nee installeer die dan.28 september 2008 20:01 -
nickk28 september 2008 20:06
-
zebezUnltd, ik heb geprobeert de nieuwste versie te installeren. Maar dan zegt ie dat ie dan niet kan installeren omdat een andere applicatie bezig is met installeren (Zie screenshot), en als ik de service Windows Installer uitschakel, dan kan ik soieso niet installeren. En Windows Clean Up, heb ik tijdje geleden gedownload en laten lopen, maar dat is om programma's uit de Windows Installer lijst te verwijderen. Ik waardeer jullie hulp, maar het heeft niet geholpen.28 september 2008 20:19
-
nickkMisschien helpt het als je nog niet SP3 hebt geinstalleerd hebt, om die te installeren28 september 2008 20:25