(Opgelost) USB niet in Deze Computer weergegeven.
Topic gesloten
oktober 2008
-
weselHallo,
Ik heb sinds kort een probleem op mijn computer met usb-sticks.
Als ik ze inplug in mijn computer geeft hij aan:
"
Dit apparaat kan sneller werken
Dit USB-apparaat kan sneller werken als u het aansluit op een snelle USB 2.0-poort.
"
Als ik dan Deze computer open dan staan mijn USB-sticks niet weergegeven, terwijl dit een aantal dagen geleden wel zo was.
Wat is het probleem, ik heb mijn usb-sticks zeer vaak nodig...
Kan iemand me helpen???
PS: ik heb al gegoogled maar niets gevonden.
B.V.D. Groetjes Wesel
PS: De USB-sticks doen het wel in andere computers13 oktober 2008 17:39 -
louwrenswerken ze wel in een andere pc?13 oktober 2008 18:34
-
weselJa, in een andere computer werken ze wel, zoals op school en bij vrienden. Er is niets mis met de USB-sticks, want ik heb er 2 geprobeerd, allebei doen ze het niet.13 oktober 2008 19:21
-
arjan_saHeb je aan je mobo gezeten? Kijk ff of je kabeltjes er goed in zitten (van je USB port naar mobo) en kijk ook even of apparaten als een muis enzo wel erop werken.
Het lijkt erop dat je Port/mobo kapot is (dus niet je stick)13 oktober 2008 19:25 -
druipsnuitWeet je zeker dat de drivers (goed) geinstalleerd zijn?
kijk voor de zekerheid anders bij device manager / apparaat beheer.14 oktober 2008 17:18 -
weselIk heb het probleem zelf al gevonden. Ik kon eerst niet bij Apparaatbeheer door een fout in SP3 van Windows. Die moest ik eerst verwijderen en daarna kon ik in Apparaatbeheer, daarna moest ik de hardware van de usb eerst deinstalleren en opnieuw installeren, toen deden de usb-sticks het weer.
Toch bedankt voor de reacties!
Groetjes Wesel14 oktober 2008 18:22 -
masterwillemsdan gaat hier een slotje op.
[mod]Topic-Lock[/mod]14 oktober 2008 21:50