Windows Update probleem
Topic gesloten
oktober 2008
-
bramjaspersHallo,
Telkens als ik Windows Update probeer te starten, kom ik op de website van MSN.nl
Als ik ook op Internet ga en ik toets in: www.update.microsoft.com kom ik ook op MSN.nl
Mvg: Bram.14 oktober 2008 17:19 -
sjzGoogle (zuchtje)14 oktober 2008 17:21
-
bramjaspersDan krijg ik een error.14 oktober 2008 17:24
-
jasonpollLaat een screen van de error zien? dat maakt een hoop duidelijk
14 oktober 2008 17:48 -
bramjaspersEr valt niets te zien, het enige wat ik jullie kan laten zien is de website van Msn.
Daar linkt ie gewoon naar toe als ik update.microsoft.com in mijn adressbalk typ.14 oktober 2008 20:52 -
erwin_wScan de boel eens met Spybots Search & Destroy, Adaware 2008 e.d. om te checken of er niets aangetast is.14 oktober 2008 21:14
-
bramjaspersIk heb gescant met Ad-Aware Free 2008, Spybots Search & Destroy, en avast! Home Edition, heb wat spyware gevonden, netjes verwijderd.
Maar ik kom nog steeds niet op de update site.
Screen:
[img]http://www.imagespray.nl/index/shared/253346688.jpg[/img]15 oktober 2008 08:19 -
stephan90Ik heb iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar dit is uiteindelijk opgelost
nadat hij had gescant met Spybot en daarna z'n pc herstart heeft.
Klik!15 oktober 2008 10:54 -
bramjaspersIk zal het eens proberen, alvast bedankt ;)15 oktober 2008 11:27
-
loekIk had dit probleem eerst ook percies het zelfde. Ook andere update programma's deden het niet. Nadat ik een nieuwe virusscan (windows live oncare) had gedownload. Had wat spyware en andere rommel gevonden daarna deed alles het weer. (Ik had eerst ook mijn twijfels of deze virus scan wel goed was maar ik had eerst norton die haalde er niets uit. Live oncare wel)15 oktober 2008 13:44
-
mike.1306Dit probleem had ik ook 2 weken. Was een virus infectie, maar dat is wel opgelost : [url]http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=15042&page=1[/url]
Kijk vooral op de laatste pagina daar staan de meeste oplossingen, succes.15 oktober 2008 14:13 -
arjan_sa[quote]Probleem opgelost, de updates van windows komen weer binnen, het lag bij mij dus toch echt aan die DNS. wat heb ik gedaan? Hijack ge?nstaleerd, gekeken waar de fouten zaten, Spybot ge?staleerd en ge?pdate, volledig laten scannen en dan pakt ie het virus eruit. dan ga je weer naar netwerkverbindingen -> Eigenschappen van LAN-verbinding (of draadloos als je dat hebt) -> Eigenschappen van internet Protocol versie 4, je drukt het bolletje aan van: Automatisch DNS adres toewijzen. en toen heb ik in veilige modus het bestand 'kdbdi.exe' uit c:\Windows\System32 moeiteloos verwijderd. Als je verder nog vragen hebt kan ik je nu mischien wel helpen[/quote] Van Mike.130615 oktober 2008 14:50
-
bramjaspersNU ff iets heel belangrijks, bij services.msc kan ik Windows Update niet inschakelen ik selecteer dan Automatisch maar meteen later gaat ie weer uit.
Ook als ik bij Beveiligingscentrum kijk zie ik dat Windows Update is uitgeschakelt.
Schakel hem daarna weer in krijg ik een error.
EDIT: Ben nu een scan met Spybot aan het doen, en hij vind verschillende trojan horsen.15 oktober 2008 19:03 -
mike.1306[quote=121330]
Ja bij mij kwamen er ook wat trojans uit;) Ik schreef ook de bestandlocaties op zodat ik die in veilige modus kon opzoeken en definitief kon verwijderen als spybot het alleen maar in quarantaine zette.15 oktober 2008 21:10 -
bramjaspersIk kon ze via Spybot verwijderen de Trojans, heb ik netjes gedaan.
Nu ben ik weer een scan aan het doen, en dalijk opnieuw opstarten ;)
EDIT: Heb alle Trojans eruit gehaald, maar het probleem blijft zich voordoen.16 oktober 2008 08:49 -
lorre851Je kan alle updates eens apart downloaden met WUD (windows update downloader) Je selecteert je OS en je taal, en het programma zal ALLE mogelijke updates die er beschikbaar zijn voor Windows gaan downloaden.
[url]http://www.windowsupdatesdownloader.com/[/url]16 oktober 2008 12:23 -
bramjaspersHeb het programma even ge?nstalleerd.
Hij zegt dat er geen updates zijn, maar volgens mij toch wel..16 oktober 2008 12:32 -
unltdWel de goede lijst gedownload?16 oktober 2008 14:42
-
bramjaspersHeb opnieuw Windows ge?nstalleerd. Nu is het verholpen.16 oktober 2008 14:56
-
unltd[offtopic]Ben jij niet de 'Gebanned' Bram13.... ?[/offtopic]
[mod]Helemaal gelijk, dit is Bram94, heb ik net gechecked en is in behandeling bij de staff. Verder nog geen berichtgevingen hierover[/mod]16 oktober 2008 15:33 -
etienneProbleem is opgelost zie ik...
p.s. Bram mag weer posten op TweakWindows.nl zij het onder extra toezicht.[mod]topiclock[/mod]16 oktober 2008 16:06