Antivirus 2009 = VIRUS
Topic gesloten
oktober 2008
-
wesley123[quote=121490]
ja idd, zo heeft hij al gezegt dat hij dat heeft geprobeert;
[quote]Ik heb het al geprobeert via ; veilige modus met internet mogelijkheden, maar hoe ik het ook maar probeer hij loopt steeds vast....
[/quote]
daar zie je het.
Het enige wat mogelijk is is als je 2 partities hebt gewoon de c schijf opnieuw installeren, het is een feit dat virussen alleen naar C: kijken en verder niet.
Wil je alles bewaren(behalve het virus) zoek op google of als iemand hier de info heeft hoe je via dos kunt scannen/bestanden verwijderen.
De maker van je virusscan heeft er ook vast wel info over hoe je dat eot doen.
iets gevonden, dit vertelt precies hoe je in dos opstart etc.
[url]http://support.bluemedicine.be/mybb/showthread.php?tid=74[/url]19 oktober 2008 20:08 -
mike.1306Dit virus komt mij bekend voor, bij mij zat het in het register en in een invoegtoepassing in IE7, maar als ik het zo lees kun je daar niet meer bij komen.... Ik heb windows er opnieuw op laten zetten;)19 oktober 2008 22:39
-
wesley123misschien helpt dit ook: http://www.tweakwindows.nl/forum/windows-security/7007/Beschadigingen-na-virus.html ik heb namelijk hetzelfde gehad en hier staat hoe je het register etc weer in komt20 oktober 2008 15:48
-
boteHallo allemaal ik heb alles geprobeert wat jullie hebben gezegt, maar het lukte niet...
Ik heb mijn laptop maar naar een professional gebracht die dagelijks met zulke problemen zit.
Ik denk dat hij alles er opnieuw opzet.. Jammer ..
Nog bedankt voor jullie hulp .. En volgende keer beter lezen :p
Groeten, Bote20 oktober 2008 20:12 -
wesley123Het was echt veel makkelijker te doen, als je gewoon ff op google had gezocht hoe je je pc in dos opstart zodat je via dat een scan kon doen had je dat zeker 50 euro bespaart, nou zit die gast zeker 5 uur achter je pc.20 oktober 2008 20:18
-
bramjaspersHad je beter gewoon Windows opnieuw kunnen installeren ;)20 oktober 2008 20:31
-
erwin_wHet heeft geen nut meer op dit topic open te laten.
Alle aangegeven oplossing die men wist is gegeven, de TS-er heeft er wat mee gedaan of niet maar de pc is nu bij een 'professional'.
Daarom een slot hierop.
[mod]Topic Lock[/mod]20 oktober 2008 22:32